چرا داشتن رابطه جنسی توصیه می شود؟ : مردانی که به طور منظم (یک تا دو بار در ...


مردانی که به طور منظم (یک تا دو بار در هفته) رابطه جنسی دارند نسبت به افرادی که یک بار در ماه یا کمتر رابطه دارند به احتمال ۴۵ درصد کمتر دچار بیماری قلبی می‌شوند. وب سایت نی نی بان: مردانی که به طور منظم (یک تا دو بار در هفته) رابطه جنسی دارند نسبت به افرادی که یک بار در ماه یا کمتر رابطه دارند به احتمال ۴۵ درصد کمتر دچار بیماری قلبی می‌شوند.

چرا داشتن رابطه جنسی توصیه می شود؟

تمرینات ورزشی برای داشتن رابطه جنسی بهتر , نحوه داشتن رابطه جنسی لذت بخش , نکات طلایی برای داشتن رابطه جنسی کامل

بسیاری از افراد شیوه زندگی سالم را به داشتن عادت‌هایی منوط می‌دانند که شاید در خیلی از مواقع سرگرم‌کننده نیست. اما این یک تصور غلط است و گاهی می‌توان عادت‌های سالمی را به زندگی روزانه اضافه کرد. داشتن رابطه جنسی می‌تواند از جنبه‌های متعدد سلامت جسمی و روانی فرد را تامین کند. داشتن رابطه جنسی منظم یک عامل کاهش استرس، تقویت اعتماد به نفس و پرورش احساس صمیمیت و پیوند با همسر است. براساس آخرین مطالعات، برخی فواید رابطه جنسی در سلامت فرد را با هم مرور میکنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


دوران بارداری و ترس‌ های بی‌ مورد زنان

داشتن رابطه جنسی صمیمانه , داشتن رابطه جنسی در پریود , دلایلی برای داشتن رابطه جنسی بیشتر با همسر

ترس در دوران بارداری طبیعی است اما به خاطر داشته باشید که ترس مختصر طبیعی خواهد بود و نه ترس زیاد! متخصصان زنان و زایمان همواره می‌گویند که بخش زیادی از ترس زنان کاملا بی‌مورد بوده و تنها اثر روانی بدی بر زن باردار می‌گذارد. دراینجا شما را با برخی از شناخته شده‌ترین این ترس‌ها آشنا می‌کنیم‌.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


باورهای نادرست درباره زایمان طبیعی

5 فعالیت ورزشی برای مردان،برای داشتن رابطه جنسی بهتر , زمان های مناسب برای داشتن رابطه ی جنسی , توصیه های عملی در رابطه با مسایل جنسی همسران

بدون شک یکی از سخت‌ترین دردها، درد زایمان است و این روزها اغلب خانم‌ها تنها برای رهایی از درد زایمان به سراغ سزارین می‌روند و با وجود همه عوارضی که به دنبال دارد، این روش را به صورت انتخابی جایگزین زایمان طبیعی می‌کنند. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد؛ زایمان طبیعی آن هم بدون درد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


کودکانی که کمتر سرما می‌خورند!

داشتن رابطه جنسی با همسرم، هربار که او می خواهد اجباری است؟ , نکاتی برای داشتن رابطه جنسی خوب , رابطه جنسی

یک متخصص کودکان با اشاره به اینکه سرماخوردگی و آنفلوآنزا علایم مشترکی دارند، گفت: با شروع فصل سرما بیماری که ممکن است در اعضای هر خانواده‌ای بروز کند، سرماخوردگی است که این بیماری در کودکان نگرانی بیشتری به همراه دارد. هرچند که عامل سرماخوردگی نوعی ویروس است، اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که باعث می‌شود افراد جامعه بویژه کودکان به طور مکرر دچار این بیماری شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید


ویدیو : چرا داشتن رابطه جنسی توصیه می شود؟