چراغ سبز گرت بیل برای حضور در لالیگا : هافبک ولزی تاتنهام تمایل خود را برای ...


هافبک ولزی تاتنهام تمایل خود را برای حضور در تیم‌های بزرگ لیگ فوتبال اسپانیا اعلام کرد. خبرگزاری فارس: هافبک ولزی تاتنهام تمایل خود را برای حضور در تیم‌های بزرگ لیگ فوتبال اسپانیا اعلام کرد.

گرت بیل 23 ساله که در فصل گذشته به همراه تاتنهام درخشش ویژه‌ای داشت، نتوانست با تیمش راهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری شود.

او که چندی پیش نسبت به حضور در لیگ قهرمانان ابراز علاقه کرده بود، به تمجید از لیگ اسپانیا و تیم‌های بزرگ در آن پرداخته که به نوعی می‌توان این موضوع را علاقه او به حضور در تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید دانست.

چراغ سبز غول‌های نفتی برای فریز , هفت راهکار برای حضور در صفحه اول گوگل , حمله به باشگاه همجنس بازان اورلاندو، بهانه جدید آمریکا برای حضور در افغانستان

مدت زیادی است که رئال برای امضای قرارداد با بیل ابراز تمایل کرده و زین الدین زیدان هم که به تازگی به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی مشغول به فعالیت شده است، چندی پیش گفته بود منتظر پاسخ بیل برای حضور در رئال مادرید است.

بیل در این زمینه گفت: فوتبال اسپانیا را به سایرین ترجیح می‌دهم. آنها تکنیکی بازی می‌کنند و مدت زیادی توپ را در اختیار خود می‌گیرند. هر زمانی که با تاتنهام مقابل تیم‌های اسپانیایی قرار گرفتم، همواره به مشکل برخوردیم. فوتبال اسپانیایی‌ها را دوست دارم. روشن است که دوست دارم حضور در یک لیگ دیگر را تجربه کنم. با هر بازیکنی دوست دارد تجربه‌های متفاوتی در طول دوران فوتبال خود داشته باشد. فکر می‌کنم من هم در آینده چنین کاری خواهم کرد.

بیل با انتقاد از لیگ انگلیس نیز گفت: زمانی که مقابل تیم‌های ضعیف‌تر لیگ انگلیس قرار می‌گیرید، آنها همواره دفاع می‌کنند. آنها تنها کاری که انجام می‌دهند این است که بازی شما را خراب کنند. از این فوتبال لذت نمی‌برم.


ویدیو : چراغ سبز گرت بیل برای حضور در لالیگا