چاپ پوستر رویانیان و فتح الله زاده در دو روز! : محمد رویانیان پوستر یک صفحه ...


محمد رویانیان پوستر یک صفحه ای خود را در روزنامه پرسپولیس چاپ می کند. روز بعد فتح الله زاده در استقلال جوان یک صفحه پوستر از خودش می زند تا در رقابت با رویانیان کم نیاورد. جالب که هر دو مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه ها هستند. تماشا:

1- محمد رویانیان پوستر یک صفحه ای خود را در روزنامه پرسپولیس چاپ می کند. روز بعد فتح الله زاده در استقلال جوان یک صفحه پوستر از خودش می زند تا در رقابت با رویانیان کم نیاورد. جالب که هر دو مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه ها هستند. این معنایی ندارد جز اینکه رویانیان و فتح الله زاده هر دو صفحه پوسترشان را دیده اند و تایید کرده اند. اگر هم نبوده اند حتما نماینده تام الاختیار آنها، صفحات پوستر را تایید کرده.

2- فتح الله زاده و رویانیان پس از دربی با هم به شبکه جام جم می روند تا پاسخگوی سوالات علی ضیا باشند. بعد از آن هم در کنار هم به شبکه دو می روند تا در «ورزش از نگاه دو» روی آنتن بروند. از صبح روز گذشته مطمئن بودیم که هر دو مدیر برای چند دقیقه روی خط تلفنی 90 می آیند تا با فردوسی پور بگویند و بخندند.

3- رویانیان هر چند روز یک بار سر تمرین می رود و کنار تک تک ستاره های پرسپولیس عکس می گیرد تا عکس یک روزنامه شود. فتح الله زاده هم هر چند روز یک بار، یک جمله عجیب می گوید تا شاید تیتر یک شود. این دوستان مدیران دو تیم پرهوادار ایران هستند. مدیرانی که تنه به تنه ستاره های فوتبال شهرت طلبند.

4- فتح الله زاده پیش از شروع فصل در جایی با انتقاد از رسولی نژاد گفته بود: «کجای دنیا رئیس هیئت مدیره باشگاهی اینقدر مصاحبه می کند؟ اصلا مگر کسی رئیس هیئت مدیره رئال مادرید را می شناسد؟» با همین ادبیات حالا باید از فتح الله زاده پرسید کدام مدیر باشگاهی را در دنیا می شناسید که اینقدر مصاحبه کند؟ چه مدیری را سراغ دارید که در روزنامه هواداری باشگاه پوسترش را چاپ کند؟

5- رویانیان با احسان حدادی قرارداد چند صد میلیون تومانی می بندد، در وضعیتی که باشگاه پرسپولیس حتی تیم دوومیدانی ندارد. پرسپولیس تیم وزنه برداری هم ندارد ولی بهداد سلیمی را پرسپولیسی کرد. هر کسی این اتفاقات را کنار عکس های یادگاری رویانیان با آنها بگذارد، حس خوبی پیدا نمی کند.

6- فتح الله زاده چند روز پیش در جایی گفته بود: «مدیران فوتبال ایران برای کار زیرساختی باید حداقل سه سال امنیت کاری داشته باشند.» حالا فتح الله زاده سومین فصل حضورش در باشگاه استقلال را شروع کرده. باید از او پرسید در سومین فصل حضورتان در استقلال چه دستاوردی برای تیم داشته اید؟ آکادمی استقلال را که بعد از آن جنجال معروف تقریبا تعطیل کردید. کمپ استقلال را هم که کلی روی آن مانور دادید، شبیه به مخروبه ای است که تیم هر روز در آن تمرین می کند. نکونامی را هم که به عنوان بمب خریدید، این از آب درآمد. کاش فتح الله زاده منظورش از دستاورد را دقیق تر توضیح دهد.


ویدیو : چاپ پوستر رویانیان و فتح الله زاده در دو روز!