پیچیدن طومار داعش در تکریت نزدیک است : به دنبال حملات گروه تروریستی داعش در ...


به دنبال حملات گروه تروریستی داعش در غرب تکریت و عدم موفقیت نیروهای عراقی در پیشروی به سوی مرکز این شهر، بغداد تجهیزات نظامی جدیدی را به تکریت ارسال کرد تا کار پاکسازی آن یکسره شود. ایسنا: به دنبال حملات گروه تروریستی داعش در غرب تکریت و عدم موفقیت نیروهای عراقی در پیشروی به سوی مرکز این شهر، بغداد تجهیزات نظامی جدیدی را به تکریت ارسال کرد تا کار پاکسازی آن یکسره شود.
به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، نیروهای امنیتی عراق به منظور مواجهه با حملات تروریست‌های داعش درغرب تکریت تدابیر امنیتی را افزایش داده و تجهیزات نظامی بیشتری به این شهر ارسال کرده‌اند تا کار داعش در تکریت یکسره شود.
وجود تعداد زیادی تله انفجاری، مین‌های جاده‌ای و خانه‌های بمب‌گذاری شده در کنار تک‌تیرانداز‌های داعش تا کنون تلفات زیادی را متوجه نیروهای عراقی کرده و روند پاکسازی این شهر به کندی پیش می‌رود.
نیروهای میدانی ارتش عراق برای پاکسازی شهر خواهان اعزام نیروهای متخصص شده بودند. منابع امنیتی در تکریت اعلام کردند تجهیزات نظامی جدیدی به منظور حمایت از نیروهای عراقی به اطراف این شهر ارسال شده است.
از سوی دیگر وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دولت عراق هیچ‌گونه درخواستی را به ائتلاف بین‌المللی به منظور انجام حملات هوایی برای حمایت از نیروهای عراقی در بازپس‌گیری تکریت ارائه نکرده است. 


ویدیو : پیچیدن طومار داعش در تکریت نزدیک است