پیشنهاد گزاف رئال‌مادرید برای گرت بیل : رئال مادرید برای خریدن هافبک ولزی تاتنهام ...


رئال مادرید برای خریدن هافبک ولزی تاتنهام پیشنهاد گزافی را به سران این تیم ارائه کرده است. خبرگزاری فارس: رئال مادرید برای خریدن هافبک ولزی تاتنهام پیشنهاد گزافی را به سران این تیم ارائه کرده است.

 گرت بیل مدت‌ها است مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و هر روز رسانه‌های مختلف خبرهایی در مورد حضور وی در سانتیاگو برنابئو منتشر می‌کنند.

در حالی که گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقال هافبک ولزی تاتنهام هر روز افزایش می‌یابد، دنیل لوی، مدیر این باشگاه روز گذشته اعلام کرد تنها در صورتی حاضر به فروش بیل خواهد شد که رئالی‌ها 120 میلیون یورو بپردازند.

اکنون رئال مادرید پیشنهاد خود را تا 100 میلیون بالا برده ولی هنوز پاسخی از سران تاتنهام دریافت نکرده است. اگر بیل با همان مبلغ مورد نظر سران تیمش این باشگاه را ترک کند، به گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ بدل خواهد شد.

این ستاره 24 ساله نیز علاقمند به حضور در برنابئو است و چندین بار هم اعلام کرده دوست دارد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

برخی از نشریه‌ها در شماره امروز خود از تنش به وجود آمده بین لوی و بیل پرده برداشته‌ و دلخوری هافبک این تیم به خاطر سنگ اندازی لوی را فاش کردند. دوستان نزدیک بیل نیز در گفت‌وگویی اعلام کردند هیچ نشانه‌ای از تمدید قرارداد دیده نمی‌شود و او می‌خواهد در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی وایت هارت لین را ترک کند.

با این شرایط به نظر می‌رسد گرت بیل در دیدار سوم آگوست مقابل موناکو نیز حضور نداشته باشد.


ویدیو : پیشنهاد گزاف رئال‌مادرید برای گرت بیل