پیشنهادهای ویژه برای تنوع میز صبحانه : ما ایرانی‌ها صبحانه‌خور نیستیم. یكی ...


ما ایرانی‌ها صبحانه‌خور نیستیم. یكی از دلایل صبحانه نخوردن ما، نبود تنوع كافی در صبحانه‌هایی است كه می‌خوریم. اگر شما به‌عنوان خانم خانه، صبحانه‌های متنوع و هیجان انگیزی روی میز بگذارید، شاید بتوانید فرهنگ صبحانه خوردن را در خانواده تان‌رواج دهید. این صبحانه‌ها را امتحان كنید. تزیین صبحانه برای مدرسه , صبحانه برای دانش آموزان , مواد غذایی پروتیین دار برای صبحانه

5 صبحانه فوق‌العاده برای سلامتی , بهترین صبحانه برای پوست , صبحانه مناسب برای کاهش وزن

میوه و پنیر

تركیب میوه‌های فصل با پنیر همیشه خوشمزه می‌شود. به جای این‌كه هر روز گردو روی میز بگذارید، یك روز سیب، روز بعد انگور و حتی یك روز خیار و گوجه را خرد كنید و كنار پنیر بگذارید.



دعا برای رزق ویژه , بهترین صبحانه برای لاغری , مقاله درخصوص صبحانه برای دانش آموزان

 ساندویچ‌های كوچك

حتی عوض كردن شكل غذاهای هر روز می‌تواند تنوع ایجاد كند. مثلا اگر به جای گذاشتن نان و پنیر سر سفره، روی نان‌های تست پنیر بمالید و با گوجه آن را تزئین كنید، صبحانه متفاوتی به‌نظر خواهد رسید. معجزه ساندویچ‌ساز را فراموش نكنید.



تخم‌مرغ

اگر بیماری خاصی ندارید، بدون نگرانی می‌توانید هفته‌ای 2 بار از تخم‌مرغ استفاده كنید. یك روز نیمرو و بقیه روزها املت با تركیبات مختلف مثل ژامبون، قارچ، فلفل دلمه‌ای یا چیزهای دیگر.



صبحانه سالم برای دانش آموزان , برای افزایش تمرکز به دانش آموزان صبحانه بدهید  , طراحی لباسی ویژه مناسب برای جلوگیری از خمیدگی ستون فقرات

پن‌كیك

واقعا درست كردن پن‌كیك، كار سختی نیست. آرد، تخم‌مرغ و شیر را مخلوط كنید و در تابه سرخ كنید. این غذا برای چند روز شما را نجات خواهد داد. می‌توانید روی آن چیزهای مختلفی مثل مربا، شكلات صبحانه و آجیل و چیزهای دیگر بریزید.



 كیك

كیك‌های كوچك كم شیرین به جای نان صبحانه جالبی می‌شوند. می‌توانید از كیك یزدی یا بیسكویت هم استفاده كنید. لای آن پنیر بگذارید و از مزه جالب شور و شیرین آن لذت ببرید.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir



ویدیو : پیشنهادهای ویژه برای تنوع میز صبحانه