پوستر «گراند بوداپست هتل» : با انتشار تریلر فیلم سینمایی The Grand Budapest ...


با انتشار تریلر فیلم سینمایی The Grand Budapest Hotel، مشخص شد که این فیلم قطعاً یکی از فیلم های خوب ویز اندرسون است که یک تفاوت چشمگیر با فیلم های دیگرش دارد و آن اینکه این کارگردان این بار فیلمش را به صورت فول فریم فیلمبرداری کرده است.        پادشا: با انتشار تریلر فیلم سینمایی The Grand Budapest Hotel، مشخص شد که این فیلم قطعاً یکی از فیلم های خوب ویز اندرسون است که یک تفاوت چشمگیر با فیلم های دیگرش دارد و آن اینکه این کارگردان این بار فیلمش را به صورت فول فریم فیلمبرداری کرده است. 

این فیلم داستان گوستاو اچ (با نقش آفرینی ریف فاینز)، سرمستخدم افسانه ای یک هتل مشهور اروپایی و زیرو مصطفی، مستخدم لابی هتل را بین دو جنگ جهانی روایت می کند. زیر مصطفی کم کم تبدیل به دوست مورداعتماد گوستاو می شود. گوستاو به خانم های مسن علاقه دارد و تیلدا اسوینتون در این فیلم نقش یک خانم مسن را بازی می کند و میکاپ او در فیلم آنقدر خوب است که اصلاً او را نمی شناسید.

 داستان با سرقت و پیدا شدن یک نقاشی گرانبهای دوره رنسانس و مبارزه برای ثروت خانوادگی عظیمی ادامه می یابد و بقیه داستان با فراز و نشیب های اتفاقات نیمه اول قرن بیستم در اروپا کامل می شود.

از بازیگران دیگر این فیلم می توان به ادریان برادی، ویلم دافو، بیل ماری، اوون ویلسون، جود لا، لئا سیدو، ادوارد نورتون، جیسون شوارتزمن و غیره اشاره کرد.

گراند بوداپست هتل توسط ویز اندرسون نوشته و کارگردانی شده است. Fox Searchlight قرار است این فیلم را در ماه مارس 2014 به اکران برساند.

بک گراند , پوستر , پوستر محرم


ویدیو : پوستر «گراند بوداپست هتل»