پس از كش و قوس‌های فراوان رونالدینیو به فلامینگو پیوست :     ستاره‌ی برزیلی ...



 

پیوست , فلامینگو , فلامینگو تجارت

 

ستاره‌ی برزیلی تیم فوتبال میلان سرانجام با ثبت قرارداد رسمی با فلامینگو به برزیل بازگشت.

‌ رونالدینیو که از وضعیتش در میلان راضی نبود و 10 روز پیش برای پیوستن به یکی از تیم‌های برزیلی ایتالیا را ترک کرده بود، سرانجام از میان چند گزینه با سران باشگاه فلامینگو به توافق رسید و رسما از میلان جدا شد.

رونالدینیو با این قرارداد 3 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و باشگاه موظف است برای هر هفته 130 هزار یورو هم به ستاره‌ی پیشین تیم‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا بپردازد.

رییس باشگاه فلامینگو در نشست خبری با تایید خبر جذب رونالدینیو عنوان کرد: خوشحالم که به همه‌ی هواداران اعلام کنم که رونالدینیو برای 4 سال آینده در تیم ما حضور خواهد داشت. از این لحظه به بعد دیگر واژه‌ی "من" وجود ندارد و همیشه از واژه‌ی "ما" استفاده خواهیم کرد. فلامینگو آن قدر باشگاه بزرگی است که یک نفر نمی تواند کارهای آن را انجام دهد.

رییس باشگاه فلامینگو ادامه داد : هر جا می رفتم کسانی بودند که از من درباره‌ی قرارداد با رونالدینیو می پرسیدند. این مساله به ما انرژی می داد تا کار مذاکره با رونالدینیو را با جدیت تمام پیگیری کنیم.

فلامینگو در حالی موفق به جذب رونالدینیو شد که باشگاه‌های گرمیو و کورینتینانس برزیل و بلکبرن انگلیس هم برای به خدمت گرفتن دارنده‌ی توپ طلای جهان ابراز علاقه کرده بودند.


ویدیو : پس از كش و قوس‌های فراوان رونالدینیو به فلامینگو پیوست