پرسپولیس هنوز پیروزی است! : پس گرفتن نام پرسپولیس یکی از قسمت های مهم کارنامه ...


پس گرفتن نام پرسپولیس یکی از قسمت های مهم کارنامه رویانیان در پرسپولیس است. او پس از حضور در پرسپولیس نام پیروزی را حذف کرد و نشان باشگاه را به پرسپولیس تغییر داد. تماشا: پس گرفتن نام پرسپولیس یکی از قسمت های مهم کارنامه رویانیان در پرسپولیس است. او پس از حضور در پرسپولیس نام پیروزی را حذف کرد و نشان باشگاه را به پرسپولیس تغییر داد. روزنامه شرق اما در گزارشی مدعی شده است که نام پرسپولیس هنوز در سازمان ثبت شرکت ها به ثبت نرسیده و در این سازمان همچنان نام باشگاه «پیروزی» است.

در این گزارش آمده: «پرسپولیس هنوز پرسپولیس نشده است! با اینکه محمد رویانیان ادعا کرد که برند پرسپولیس را به این باشگاه برگردانده است اما اگر به ثبت شرکت ها مراجعه کنید تیم پرسپولیس با نام شرکت پیروزی (پرسپولیس) شناخته می شود. این مسئله به این دلیل است که نام باشگاه و نشان آن هنوز به ثبت نرسیده است.»

هر چند این اتفاق تا امروز نیفتاده اما به نظر می رسد قرمزها تا تبدیل نامشان به پرسپولیس به اندازه برگزاری یک مجمع عمومی فاصله دارند. مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این مورد به تماشا گفت: «برنده شدن پرسپولیس در دادگاه و تعلق گرفتن این برند به باشگاه مسئله ای نیست که احتیاج به اثبات داشته باشد.

برند پرسپولیس با رأی قطعی دادگاه به باشگاه رسیده است. با این شرایط هر کس که ادعایی نسبت به برند پرسپولیس داشته باشد کاملا کذب و دروغ است. ثبت شدن یا نشدن برند تاثیری در اصل قضیه ندارد. تنها اتفاقی که باید بیفتد این است که مقررات اساسنامه اصلاح شود. اصلا اساسنامه هم باید در مجمع فوق العاده اصلاح شود. اعضای این مجمع ترکیب خاصی است و تا الان آنها نتوانسته اند دور هم جمع شوند و در اولین زمانیکه این فرصت فراهم شود، اساسنامه هم اصلاح خواهد شد.»


ویدیو : پرسپولیس هنوز پیروزی است!