پرداخت مهریه 700 سکه‌ای برای آزادی پدرزن : زنی برای آن که پدر بدهکارش را از ...


زنی برای آن که پدر بدهکارش را از زندان آزاد کند، مهریه اش را به اجرا گذاشت و شوهرش را به دردسر انداخت. روزنامه خراسان:  زنی برای آن که پدر بدهکارش را از زندان آزاد کند، مهریه اش را به اجرا گذاشت و شوهرش را به دردسر انداخت.

 چندی قبل زنی به نام فرخنده به شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده تهران رفت و مهریه ۷۰۰سکه ای اش را به اجرا گذاشت. او در این باره به قاضی حسن عموزادی گفت: من شوهرم را دوست دارم و با او هیچ اختلاف و مشکلی ندارم اما می خواهم مهریه ام را از او بگیرم.

 این زن درباره انگیزه اش از این کار گفت: مدتی قبل پدرم که در کار ساختمان سازی بود به دلیل مشکلات مالی بدهی زیادی به بار آورد. بدهی پدرم آن قدر زیاد بود که نتوانست از پس آن بر بیاید و عاقبت به زندان افتاد.

 بعد از آن تلاش زیادی کردم تا بدهکاران را راضی کنم اما فایده ای نداشت تا این که از شوهرم خواستم خانه مان را بفروشد تا پدرم از زندان آزاد شود اما راضی به این کار نبود. به همین دلیل مهریه ۷۰۰ سکه ای  ام را به اجرا گذاشتم.


در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز با حضور شوهر این زن برگزار شد، قاضی وی را به پرداخت مهریه محکوم کرد تا او مجبور شود برای تهیه پیش پرداخت مهریه سنگین همسرش خانه اش را بفروشد.


ویدیو : پرداخت مهریه 700 سکه‌ای برای آزادی پدرزن