پارک مخصوص بانوان در کرج افتتاح شد : نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس ...


نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث پارک بانوان در کرج روند مطلوبی دارد. خبرگزاری فارس:عزیز اکبریان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی پارک چمران اظهار کرد: این روند که هم اکنون در کرج رتبه دوم کشوری را به اختصاص داده است می تواند الگویی بسیار بزرگ برای دیگر استانهای کشور محسوب شود.
وی ادامه داد: در واقع هم اکنون مدیریت شهری کرج به دنبال انجام کارهای بزرگ است که در این زمینه اراده قوی موجود برای اجرای چنین پروژه هایی قابل تحسین و ستودنی است.
اکبریان با اشاره به تعامل مطلوب شورا و شهرداری کرج که منجر به اجرا و افتتاح چنین پروژه های مطلوبی می شود، افزود: باید در سالهای آینده نیز این روند استمرار داشته باشد تا شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون شهر باشیم.
این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر کرج دارای دو پارک بانوان است و از سوی سازمان پارک‌ها و فضای سبز دو پارک بانوان دیگر نیز در نقاط مختلف این کلانشهر در حال احداث است، این روند بسیار مطلوب و ستودنی بوده و باید در کل شهرهای کشور چنین اقدامات جهادی انجام شود.
اکبریان با اشاره به اینکه بانوان در مسابقات ورزشی کشوری و بین‌المللی سهم قابل قبولی از مدال‌ها را به خود اختصاص داده‌اند، ادامه داد: بانوان ورزشکار باید حمایت شوند و اماکن مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های ورزشی آنها احداث شود تا بتوانیم شاهد افتخارآفرینی‌های روزافزون آنها در مسابقات بین‌المللی و کشوری باشیم.


ویدیو : پارک مخصوص بانوان در کرج افتتاح شد