ویژگی های شخصیتی یک کارآفرین موفق : شما می دانید که به ایده خوب، طرح استوار ...


شما می دانید که به ایده خوب، طرح استوار و کمی پول برای شروع یک کسب و کار نیاز دارید. ولی در عین حال باید شخصیتی داشته باشید که برای یک کارآفرین مناسب باشند. کارشناسان به ما ویژگی های شخصیتی لازم برای موفقیت هر کارآفرین را می گویند. پادشا: شما می دانید که به ایده خوب، طرح استوار و کمی پول برای شروع یک کسب و کار نیاز دارید. ولی در عین حال باید شخصیتی داشته باشید که برای یک کارآفرین مناسب باشند. کارشناسان به ما ویژگی های شخصیتی لازم برای موفقیت هر کارآفرین را می گویند:

ویژگی های شخصیتی افراد موفق , ویژگی های شخصیتی افراد موفق بازده , ویژگی کارآفرین موفق

انرژی زیادی داشته باشید

5 ویژگی یک کارآفرین موفق , 5 ویژگی شخصیتی کارآفرینان موفق , 5 ویژگی یک کارآفرین موفق تک بوک


لیزا مورای، به عنوان مشاور بازاریابی برند و روابط عمومی، با یک سری از کارآفرینان کار کرده است و می گوید که یکی از خصلت هایی که همه آنها دارند این است که همیشه انرژی دارند.

مورای می گوید: «کارآفرینان مادرزادی نمی دانند که چگونه خودشان را خاموش کنند. آنها دائماً در حال طرح کردن ایده و استراتژی های جدید هستند و انرژی آنها بسیار بالاست.»



مجاب کننده باشید

ویژگی افراد موفق , ویژگی های شخصیتی , ویژگی مدیران موفق

نانسی ابرهارت، مشاور و مدرس کسب و کار می گوید: «یکی از نشانه های کلیدی کارآفرینان مادرزادی، قدرت چانه زنی و متقاعدسازی آنها درباره دلایل خود است. چه در مورد کسب و کار فضای سبز در سن 12 سالگی باشد، چه در مورد فروش خانه به خانه مجله برای تأمین هزینه اردوی مدرسه، آنها همیشه در مورد ایده خود پافشاری می کنند و اصرار می کنند که چرا شما به ایده آنها نیاز دارید. آنها از مراجعه به افراد و ارائه ایده، خدمات یا محصول خود نمی ترسند.»



کاردان باشید


زنان کارآفرین موفق ایرانی , ویژگی انسان های موفق , 7 ویژگی موفق‌ترین افراد

رابین سامورا، رئیس شرکت مشاوره تجاری که انحصاراً با کارآفرینان کار می کند، گفت که همه کارآفرینان روش منحصر بفردی برای حل کردن مسائلی که ممکن است پیش آید دارند.

آنها راه های جدیدی برای حل مشکلات پیشنهاد می کنند که دیگران حتی فکرش را هم نمی کنند. ایده ها بطور طبیعی به سمت آنها می آیند.



نگرش برنده ها را داشته باشید

گفتگو با کارآفرین موفق مرضیه سنویی محصل , ویژگی های شخصیتی گروه خونی o , ویژگی های انسان های موفق

لیلی بالفور، موسس شرکت بانکداری سرمایه گذاری Atelier Advisors می گوید: حتی در بدترین شرایط، کارآفرینان موفق همیشه فرصتی برای بدست آوردن چیزهای جدید پیدا می کنند. وقتی دنیای آنها در حال متلاشی شدن است، آنها آرامش خود را حفظ می کنند و می دانند که باید چه درسی بگیرند. آنها برای آنچه بدست آورده اند سپاسگزار هستند و از آنچه بدست نیاورده اند درس می گیرند.



موفقیت در تردید


ویژگی های افراد موفق , ویژگی های انسان های موفق و سالم , شش ویژگی افراد بسیار موفق

الن کافاسو، مربی اجرایی گفت: کارآفرینان به خصوص در شروع کار، می توانند بدون قطعیت و اطمینان فراوان، موفق شوند. اگر شما فردی هستید که وقتی احتمالات و عدم اطمینان ها زیاد می شوند، کارایی خود را از دست می دهید، پس داشتن کسب و کاری برای خودتان، مناسب شما نیست.



فرصت طلب باشید


ویژگی آدم های موفق , 10 ویژگی افراد موفق دنیا , زنان موفق جنسی چه ویژگی دارند

توماس کامورو-پرموزیک، وابسته تحقیقاتی ارزیابی های هوگان، معتقد است که کارآفرینان ذهن فرصت طلبی دارند و همیشه آماده استفاده از هر موقعیتی هستند. آنها فرصت هایی را می بینند که دیگران نمی بینند. کسی نمی تواند به گرد پایشان برسد.



از اشتباهات درس بگیرید

مقاله ویژگی های انشان موفق و سالم , ویژگی های زندگی موفق , ویژگی شخصیتی که از روی ظاهر مشخص است

نادیا دیجیلوف، کارشناس مراسم ازدواج در نیویورک گفت: همه کارآفرینان گرایش به درس گرفتن از اشتباهاتشان دارند. کارآفرینان ذاتی رفتار خود را تحلیل می کنند و از اعتراف به اشتباه خود نمی ترسند. آنها سعی می کنند، رفتارهای منفی را تصحیح کنند.



متفکر باشید

ویژگی شخصیتی که از روی ظاهر مشص است , تاجران موفق چه ویژگی هایی دارند ؟ , ویژگی های یک سرمایه گذاری موفق

ریچارد استینون، تحلیلگر پژوهشی ارشد و مؤسس شرکت تحلیلی IT-Harvest می گوید: ذهن یک کارآفرین همیشه در حال کار کردن است. او نمی تواند جریان ایده ها را متوقف کند. هر مشکلی برای او فرصتی برای ساختن یک کسب و کار و حل مشکل است.



همیشه ارتباط برقرار کنید

زن کارآفرین موفق ایرانی , زندگی نامه کارآفرین موفق مرتضی سلطانی , ویژگیهای یک کارآفرین موفق

پل اولیری، مشاور کسب و کار معتقد است که کارآفرینان ذاتی، استعدادی ذاتی برای گپ زدن دارند. آنها رک گو هستند و واضح صحبت می کنند و نوعی حس ضرورت در کلام آنها وجود دارد.



جنگنده باشید

ویژگی های کارآفرینان موفق , هفت ویژگی شخصیتی رهبران , ویژگی های یک انسان موفق چیست

هوپ کت گیبز، مؤسس و رئیس روابط عمومی Inkandescent گفت که به عنوان یک کارآفرین معتقد است آنهایی که با ویژگی های لازم برای اجرای کسب و کار خود زاده شده اند، بعد از هر بار شکست دوباره روی پای خود می ایستند.

او می گوید: ایده های ما همیشه موفق نیستند، ولی چیزی که ما را متمایز می کند این است که ما تسلیم نمی شویم. ما فقط از آنچه انجام نداده ایم و آنچه انجام داده ایم درس می گیریم و دوباره شروع می کنیم. کارآفرینان تا آخر مقاومت می کنند.


ویدیو : ویژگی های شخصیتی یک کارآفرین موفق