«وین دایر» درگذشت : «وین دایر» نویسنده معروف کتاب‌های روانشناسی درگذشت. ...


«وین دایر» نویسنده معروف کتاب‌های روانشناسی درگذشت. خبرگزاری ایسنا: وین دایر روانکاو و نویسنده کتاب‌های پرفروش و مشهور روانشناسی در سن 75 سالگی از دنیا رفت.

این نویسنده و سخنران کتاب‌هایی چون «قلمرو اشتباهات شما» و «آرامش درونی» را به نگارش درآورده و از مهم‌ترین نویسندگان حوزه روانشناسی و مثبت‌اندیشی به حساب می‌آید. «قلمرو اشتباهات شما» در سال ۱۹۷۶ به چاپ رسید. این اثر در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزو یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده آمریکا شناخته شد.

حبیب درگذشت , وین دایر , منصور پورحیدری درگذشت

به گزارش فاکس نیوز، او در ابتدا کار در فرهنگستان را دنبال کرد و در همین زمان مطالب خود را در روزنامه به چاپ می‌رساند و به صورت آزمایشی به درمان‌های خصوصی می‌پرداخت. اما سخنرانی او در دانشگاه «سنت جان» که درباره شیوه متمرکز شدن افکار منفی و گفت‌وگوی تحریک‌آمیز بود، دانشجویان را به ثبت‌نام در کلاس‌های خصوصی‌اش ترغیب کرد. آژانس ادبی به دایر پیشنهاد کرد که ایده‌های خود را به صورت یک کتاب جمع‌آوری کند و نتیجه آن کتاب «قلمرو اشتباهات شما» شد.

گرچه نخستین کتاب‌هایی که به فروش رفت بسیار اندک بود، دایر شغل تدریس خود را رها کرد و به کار تبلیغات در ایالات متحده مشغول شد. او با سرسختی یک فروشگاه کتاب در زمینه مصاحبه‌های تصویری پیدا کرد و بالاخره تلویزیون ملی اجازه داد همراه با «فیل دوناهو» و «مرو گریفین» در گفت‌وگوی شب حضور پیدا کند.

«۱۰۱ راه برای ایجاد تغییر در زندگی شما»، «راز موفقیت و آرامش درونی»، «۱۳۰ ن‍ک‍ت‍ه‌ ک‍وچ‍ک‌ زن‍دگ‍ی‌»، «۲۰۰ گفتار برای زندگی بهتر»، «۳۶۵ راه برای به‌کارگیری نیروی معنوی در زندگی»، «۹ اصل معنوی برای رسیدن به تعادل و آرامش» و «آرام‍ش‌ درون‌» از دیگر کتاب‌های وین دایر هستند.


ویدیو : «وین دایر» درگذشت