وکیا: امیدوارم اسکوچیچ بماند : مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که ...


مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، گفت: پیشنهاداتی از تیم‌های داخلی و خارجی دارم که تصمیم​گیری درباره آن‌ها به باشگاه فولاد بستگی دارد. خبرگزاری ایسنا: یوسف وکیا اظهار کرد: همچنان وضعیت باشگاه روشن نیست و اصلا معلوم نیست مدیرعامل باشگاه چه کسی است. با این حال، من پیشنهاداتی از چند تیم دارم که تصمیم​گیری درباره آن‌ها به باشگاه فولاد بستگی دارد.

وکیا عنوان کرد: قرارداد من با باشگاه فولاد برای سه فصل بود که یک فصل آن گذشت و دو فصل از آن باقی مانده است. سه پیشنهاد از تیم​های داخلی و یک پیشنهاد از اروپا دارم ولی چون هنوز چیزی مشخص نیست، نمی​توانم اسمی از آن‌ها ببرم. در ابتدا باید وضعیت باشگاه فولاد مشخص شود و اگر اوضاع باشگاه خوب باشد، اولویت اصلی من ادامه حضور در فولاد است.

مدافع جوان تیم فولادخوزستان درباره دراگان اسکوچیچ نیز گفت: بعد از مجید جلالی، اسکوچیچ تنها مربی‌ای بوده که به جوان​ها خیلی اعتقاد داشته است. این را فقط من نمی​گویم بلکه کل باشگاه فولاد به این مساله اعتقاد دارند. اسکوچیچ را تمام مردم خوزستان دوست دارند. ظاهرا باشگاه هم قرارداد او را دو سال دیگر تمدید کرده است؛ با این وجود، در این چند روزه شنیده​ام که می​گویند هنوز قراردادش را در هیات فوتبال استان ثبت نکرده و ممکن است جدا شود.

وی افزود: ماندن اسکوچیچ به نفع فوتبال خوزستان است. ما فصل گذشته هیچ چیز نداشتیم، بازیکنان متعددی از تیم رفته بودند. در کل 17 یا 18 بازیکن از مجموعه ما جدا شدند اما اسکوچیچ با دست خالی و از هیچ، یک تیم ساخت؛ بنابراین تمدید قرارداد با وی به نفع کل فوتبال خوزستان است. امیدوارم در وهله اول مشکلات باشگاه حل شود و بعد هم اسکوچیچ به صورت قطعی در تیم ماندگار شود.

وکیا درباره حواشی‌ای که از فصل گذشته گریبان‌گیر باشگاه و تیم فولاد شده است، بیان کرد: خودمان هم نگران هستیم. بخشی از این حواشی به مسایل مالی باشگاه برمی​گردد و واقعا نمی‌دانم باشگاه در این راستا می‌خواهد چه اقدامی انجام دهد. در فصلی که گذشت هفت یا هشت بازیکن 20 میلیون تومانی در تیم داشتیم و قرارداد خود من نیز کمتر از بازیکن​های فیکس تیم بود؛ قرارداد مالی من با باشگاه فولاد 60 میلیون تومان بود.

وی اضافه کرد: حقیقت این است که در حال حاضر ما بازیکنان هم نمی​دانیم درون باشگاه چه خبر است و در آن چه می​گذرد. کسی هم به ما چیزی نمی​گوید و ما هم مانده‌ایم که قرار است چه اتفاقی بیافتد. زمان نقل و انتقالات چند روزی است که آغاز شده و مطمئنا تیم​های دیگر در حال انجام نقل و انتقالات هستند اما در تیم ما هنوز حتی مشخص نیست که سرمربی‌ می​ماند یا خیر و آیا می​خواهد لیستی بدهد یا خیر. در کل هنوز هیچ چیز مشخص نیست و این به ضرر تیم است.


ویدیو : وکیا: امیدوارم اسکوچیچ بماند