ولوو XC90؛ هیولای افسون گر : همان‌طور که می‌دانید قلب و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ...


همان‌طور که می‌دانید قلب و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر خوردویی موتور آن است. به همین دلیل ولوو پنج گزینه منبع تامین نیرو برای نورسیده خود در نظر گرفته است. مجله تخت گاز: همان‌طور که می‌دانید قلب و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر خوردویی موتور آن است. به همین دلیل ولوو پنج گزینه منبع تامین نیرو برای نورسیده خود در نظر گرفته است. علاوه بر موتورهای دیزلی و بنزینی یک موتور هیبریدی کاملا جدید هم جز گزینه‌های منبع تامین نیرو خواهد بود.

ولوو نهایت تلاش خود را برای ساخت منبع تامین نیروی دو موتوره T8 به کار گرفته است. T8 هیبریدی از یک موتور 2 لیتری، چهار سیلندر Drive-E (کم مصرف) و یک موتور الکتریکی 80 اسب بخاری تشکیل شده که چرخ‌های عقب را به حرکت وا می‌دارد. موتور بنزینی چرخ‌های جلو را حرکت می‌دهد و به سوپرشارژر مجهز است. در مجموع T8 400 اسب بخار قدرت و 640 نیوتن‌مترگشتاور تولید می‌کند.

قیمت ولوو xc90 , ولوو , نمایندگی ولوو

با شارژ کامل موتور الکتریکی قادر خواهد بود (در حالت کاملا الکتریکی) XC90 را تا 40 کیلومتر به پیش براند. به‌دین ترتیب رانندگان بسیاری خواهند توانست بدون تولید ذره‌ای آلودگی مسیرهای درون شهر را طی کنند. با به کارگیری گزینه T8 در هر کیلومتر تنها 60 گرم دی‌اکسیدکربن از این غول خارج می‌شود. همان‌قدر که منبع تامین نیرو مهم است، طراحی مناسب هم حائز اهمیت است.

ولوو نسل دوم SUV خود را به کار می‌گیرد و یک رویکرد طراحی جدید ارائه می‌کند. طراحی آن کاملا متمایز است. چراغ‌های طول روز آن با سادگی جذاب و نور لطیف خود جاده‌ها را تسخیر می‌کند. همین طورکاپوت بزرگ و باوقار آن هم به مدل‌های دیگر ولوو سرایت خواهد کرد. کمپانی ادعا دارد کابین XC90 لوکس‌ترین کابین ولوو تا به امروز است.

ولوو v40 , افسون معبد سوخته , قیمت ولوو

افسون , اتوبوس ولوو , قیمت volvo xc90

ولوو c70 , ولوو c30 , ولوو xc60

ولوو v90 , کشف هیولای 10 متری در برزیل , ولوو ایرانی

افسون دلخواه , قیمت خودرو ولوو , volvo xc90 قیمت

لوگو ولوو , فروش ولوو سواری , نمایندگی ولوو سواری در ایران

ولوو سواری , خودروی ولوو , خودرو ولوو

لوگو خودرو ولوو , هیولای زیبای تویوتا تصاویر , ترمز بسیار ایمن کامیون ولوو


ویدیو : ولوو XC90؛ هیولای افسون گر