وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند : در این مطلب 8 پدیده طبیعی را معرفی کرده ...


در این مطلب 8 پدیده طبیعی را معرفی کرده ایم که ظاهر گول زننده دارند. یا شاید بتوان گفت تا حدی مغز انسان را گول می زنند و مثلا هنگام تماشای کوه، به جای دیدن کوه، یک سرخپوست را می بینید که دراز به دراز خوابیده و به آسمان چشم دوخته است!



پادشا: در این مطلب 8 پدیده طبیعی را معرفی کرده ایم که ظاهر گول زننده دارند. یا شاید بتوان گفت تا حدی مغز انسان را گول می زنند و مثلا هنگام تماشای کوه، به جای دیدن کوه، یک سرخپوست را می بینید که دراز به دراز خوابیده و به آسمان چشم دوخته است!

1. سرخپوست خوابیده

کوه «شیپ» در ایالت وایومینگ آمریکا بیشتر با نام «سرخپوست خوابیده» شهرت دارد. وقتی از سمت دره جکسون هول به آن نگاه می کنید، یک سرخ پوست را می بینید که طاق باز و رو به آسمان در بالای کوه دراز کشیده است.

طبیعت زیباست اگه انسان بهش گند نزند , آتش بازی طبیعت , شیرینی ها و شکلات چگونه با جان انسان‌ها بازی می‌کند؟


2. رودخانه دایناسور

این رودخانه که شبیه گونه ای دایناسور عظیم الجثه است در زاگرب، پایتخت کشور کرواسی قرار دارد. برای دیدن آن می توانید از نقشه آنلاین گوگل کمک بگیرید. طول و عرض جغرافیایی آن 45.78231 شمالی و 16.024332 شرقی است.

وقتی فیفا از تماشاچیان بازی ایران کره حیرت زده شد , بازی , دانلود بازی


3. اژدهای ساسکاچوان

اگر مسیرتان به استان ساسکاچوان کانادا افتاد، حتما موقعیت خود را در گوگل ارث چک کنید. خدا را چه دیدید، شاید ناگهان متوجه شدید در دهان زمینی هستید که به طور طبیعی شبیه اژدهای بزرگی است که روی زمین دراز کشیده است. موقعیت جغرافیایی این اژدها، 50°01'45.29 شمالی و 110°13'20.59 غربی است.

بازی آنلاین , بازی اندروید , دانلود بازی کامپیوتر


4. فرشته محافظ بَدلَندز

یکی از مشهورترین توهمات گوگل ارث، فرشته محافظ بدلندز است که در سال 2006 میلادی توسط «لاین هیچکاکس» در طول و عرض جغرافیایی 50°0'38.20" شمالی و 110°6'48.32 غربی کشف شد. با اینکه سر و آرایش موهای این فرشته کاملا طبیعی هستند، اما مردم هم خطوطی همچون هدفون به گوش های او اضافه کرده اند. این تصویر که در گوگل به نظر شبیه یک رشته کوه است، در واقع دره ای در بدلندز آمریکا است.

بازی انلاین , دانلود بازی اندروید , بازی دخترانه


5. پیرمرد کوهستان

این تنها توهمی است که دیگر هیچ وقت نمی توانید آن را ببینید زیرا تخته سنگ هایی که صورت این پیرمرد را تشکیل داده بودند، در سال 2003 میلادی ریزش کردند و از بین رفتند. این پیرمرد را نخستین بار در سال 1805 میلادی کشف کردند در سال 1945 میلادی به نماد ایالت نیوهمشایر تبدیل شد. دوستداران این مجسمه طبیعی در حال ساخت نمونه یادبود آن هستند.

طبیعت , بازی پوکمون گو , اسباب بازی


6. سرخپوست در دل صخره

نمونه های مشابه پیرمرد کوهستان در مکان های دیگر دنیا نیز وجود دارند و برخی از آنها همچون سرخپوست در صخره، همچنان سالم هستند و می توان از نزدیک آنها را مشاهده کرد. این سرخپوست در ابیهنز در فرانسه قرار دارد.

دانلود بازی pc , پل طبیعت , بازی تاج و تخت


7. موجود فضایی در بیابان

این تصویر همچون موارد دیگر چندان گویا و واضح نیست. اما نمایی از سر و صورت یک موجود فضایی با دو چشم و یک دهان و چانه کوچک را در وسط بیابان در منطقه 51 نوادا نشان می دهد. 

بازی بن تن , اخبار بازی , بنیاد ملی بازی های رایانه ای


دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی پوکمون گو , بازی فکری

این تصویر را می توانید در موقعیت جغرافیایی 37°13'31.37 شمال و 115°53'27.06 غرب روی نقشه گوگل مشاهده کنید. البته باید توجه داشته باشید این تصویر روی نقشه سر و ته قرار دارد.


8. مادر طبیعت در حال گریه

شاید تصور اینکه مادر طبیعت در نتیجه بلاهایی که بر سر او آمده است، گریه کند بسیار ساده باشد. اما جالب است بدانید، مایکل نولان تصویر فوق العاده عالی از صورت در حال گریه و ضجه از توچال طبیعی ثبت کرده است که مردم بلافاصله آن را «مادر طبیعت» نامیدند. شاید این تصویر گویای گرم شدن زمین باشد که در اثر آب شدن یخچال های طبیعی، شکل گرفته است.

عکس طبیعت , بازی ایران سوریه , بازی پوکمون


ویدیو : وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند