واکنش ماهینی به ایجاد صفحه در توئیتر : حسین ماهینی می‌گوید ایجاد صفحه شخصی ...


حسین ماهینی می‌گوید ایجاد صفحه شخصی در توئیتر به او کمک خواهد کرد که بتواند بیشتر با هوادارانش در ارتباط باشد. ایسنا: حسین ماهینی می‌گوید ایجاد صفحه شخصی در توئیتر به او کمک خواهد کرد که بتواند بیشتر با هوادارانش در ارتباط باشد.

در حالی که تا چند هفته گذشته ایران تنها تیم حاضر در جام جهانی 2014 بود که بازیکنانش صفحه توئیتر نداشتند، حسین ماهینی مدافع تیم پرسپولیس توانست به اولین بازیکنی از تیم ایران تبدیل شود که برای خود در توئیتر صفحه شخصی باز کرده است. اتفاقی که باعث شد جک دورسی موسس توئیتر این اتفاق را به او تبریک بگوید.

شبکه اجتماعی توئیتر از سال 2009 در ایران فیلتر است اما همه تیم‌های حاضر در جام جهانی و بازیکنان آن برای ارتباط با هواداران در طول این رقابت‌ها برای خود صفحه شخصی ایجاد کرده‌اند.

پایگاه اینترنتی mashable اعلام کرد پس از آنکه آقای محمدجواد ظریف به عنوان نخست وزیر ایران در توئیتر حضور پیدا کرد جو منفی علیه این شبکه اجتماعی تلطیف شد و اکنون بازیکنان تیم ملی ایران نیز روی به استفاده از این شبکه برای ارتباط با هواداران خود آورده‌اند.

حسین ماهینی اولین بازیکنی است که توانست برای خود صفحه شخصی در توئیتر ایجاد کند. ماهینی درباره این اتفاق می‌گوید: ایجاد صفحه شخصی در توئیتر به من کمک می‌کند تا به هوادارانم نزدیک‌تر شوم و کسانی که می‌خواهند بیشتر درباره کار ما بدانند، دسترسی بهتری نسبت به آخرین اخبار من و تیمم پیدا کنند و البته می‌توانم دوستان زیادی در سراسر جهان پیدا کنم.


ویدیو : واکنش ماهینی به ایجاد صفحه در توئیتر