هیچ چیز مگر طلا : آقایانی که قصد دارند در روز مادر برای همسر یا مادرشان کادویی ...


آقایانی که قصد دارند در روز مادر برای همسر یا مادرشان کادویی تهیه کنند، از یاد نبرند که طلا همیشه محبوب‌ترین هدیه زنان است. گرچه بازار طلا پرنوسان و غیرقابل پیش بینی است


 گرچه بازار طلا پرنوسان و غیرقابل پیش بینی است، اما به نظر می رسد با فرا رسیدن ایام روز مادر، این بازار دوباره تکانی بخورد. آنچه که خواهید خواند توصیه هایی است قبل از خرید طلاجات:

  •  در حال حاضر به دلیل التهاب بازار طلا در دنیا،طلا در کشور ما هم افزایش قیمت داشته و گمان می‌رود که این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.
  •  به کسانی که بدنبال خرید طلا به عنوان هدیه برای دوستان و نزدیکانشان هستند توصیه می‌کنیم حتما اول از قیمت هر گرم طلا مطلع شوند و بعد برای خرید اقدام کنند.
  •  برای کسانی هم که می‌خواهند پولشان را به طلا تبدیل کنند بهتر است این کار را زودتر انجام دهند زیرا گمان می‌رود این روند صعودی قیمت ادامه داشته باشد.
  •  در روز بهتر است از انگشتر ظریفی از جنس طلای زرد با تراش‌های کوچک استفاده کنید زیرا در روز و برای انجام دادن فعالیت های روزمره بهتر و راحت‌تر است از انگشتر های ساده استفاده کنید.
  •  گوشواره‌ها بر درخشش چهره می‌افزایند و از میزان توجه به نقایص صورت می‌کاهند. همچنین گردن و صورت را کشیده‌تر نشان  می‌دهند. شکل گوشواره‌ها باید با فرم چهره شما تفاوت داشته باشد. گوشواره‌های آویخته می‌توانند گردن، صورت و قد کوتاه را کشیده‌تر نشان دهند.
  •  جواهر خود را با توجه به مکانی که مقصد شما است، انتخاب کنید. برای مثال اگر سرکار می‌روید از طلاهای ساده و کم‌حجم استفاده کنید. به‌طوری که در طول روز احساس راحتی داشته باشید و از تست‌های سنگین و گرانقیمت خود برای میهمانی‌ها و مجالس رسمی استفاده کنید.





النگوی میداس
18 گرم
750 عیار
النگو میداس در طرحهای مختلف و رنگهای زرد و سفید موجود می باشد
خاطره ای زیبا و ماندگار





دستبند میداس
مدل  بحرینی
23 گرم
750 عیار
 طرحی نو با میداس





النگو میداس
مدل  بحرینی
23 گرم
750 عیار
حسی تازه با میداس





دستبند میداس
مدل  بحرینی
23 گرم
750 عیار
هنر آمیخته با زیبایی





دستبند میداس
مدل  بحرینی
24 گرم
750 عیار
آمیخته ای از عشق و زیبایی

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir


ویدیو : هیچ چیز مگر طلا