میانگین تورم بخشی هفت خودرو اعلام شد : میانگین تورم بخشی هفت خودرو اعلام شد رئیس ...




میانگین تورم بخشی هفت خودرو اعلام شد

رئیس شورای رقابت از اعلام متوسط هزینه‌های تولید خودروهای تیانا، پیکاپ دو کابین، مگان اتوماتیک 2000، مگان 1600، پاژن وانت دو کابین، مزدا 3 جدید (تیپ۴) و مزدا 3(1600) بر اساس ارز مبادله‌ای و ارز آزاد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از خانه ملت جمشید پژویان از اعلام متوسط هزینه‌های تولید خودروهای تیانا، پیکاپ دو کابین، مگان اتوماتیک 2000، مگان 1600، پاژن وانت دو کابین، مزدا 3 جدید (تیپ4) و مزدا 3(1600) بر اساس ارز مبادله‌ای و ارز آزاد خبر داد و تصریح کرد: به جز یکی دو مورد از خودروها که آنالیز قیمتی آنها از سوی خودروسازان به بانک مرکزی ارسال نشده متوسط هزینه‌های تولید باقی خودروها اعلام شده است.

اعلام خلافی خودرو , سامانه اعلام خلافی خودرو , اعلام شرایط فروش هایمای ایران خودرو                  
رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه تورم بخشی این خودروها طی دو هفته گذشته به خودروسازان ابلاغ شد، افزود: اطلاعات خودروهای باقی مانده برای تعیین تورم بخشی باید از سوی خودروسازان به بانک مرکزی داده شود که ما هم این موضوع را دنبال می‌کنیم.


پژویان همچنین ادامه داد: خودروهایی که تورم بخشی آنها اعلام نشده سهم زیادی در بازار ندارند اما قطعا این موضوع را پی‌گیری می‌کنیم تا تورم بخشی خودروهای باقی مانده نیز اعلام شود.
وی درباره زمان اعلام تورم بخشی این خودروها نیز گفت: این زمان بستگی به خودروسازان دارد که چه زمانی آنالیز قیمتی خود را به بانک مرکزی اعلام کنند.


رئیس شورای رقابت در پاسخ به این سؤال که اخیرا بحث‌هایی مبنی بر در خواست تغییر دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو مطرح می‌شود؛ آیا شورای رقابت چنین درخواستی دریافت کرده است؟ خاطرنشان کرد: هیچ درخواستی تاکنون برای بررسی دستورالعمل قیمت‌گذاری نرسیده و اگر درخواستی در این خصوص دریافت کنیم قطعا در شورای رقابت آن را بررسی می‌کنیم./باشگاه خبرنگاران

 

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران


ویدیو : میانگین تورم بخشی هفت خودرو اعلام شد