موهای 2متری زنان در این روستا! +عکس : زنان دهکده هوانگلوآی چین برای موهای خود ...


زنان دهکده هوانگلوآی چین برای موهای خود اهمیت ویژه قائلند. درواقع از نظر مردم دهکده موی یک زن ارزشمندترین چیزی است که دارد.         پادشا: داشتن موهای زیبا و سالم برای همه خانم ها از اهمیت زیاد برخوردار است، اما به نظر می رسد زنان دهکده هوانگلوآی چین برای موهای خود اهمیت ویژه قائلند. درواقع از نظر مردم دهکده موی یک زن ارزشمندترین چیزی است که دارد.

حدود 82 خانواده در این دهکده زندگی می کنند. این دهکده دارای طبیعتی بسیار زیبا است و آداب و رسوم سنتی آن مورد توجه توریست ها است. اما جالب ترین چیز همان وسواس و دقتی است که زنان نسبت به موهای خود نشان می دهند. در واقع دهکده هوانگلوآ به "دهکده موهای بلند" شهرت یافته است. میانگین طول موی زنان هانگلوآ حدود 1.7 متر است.

رفع موهای زاید صورت زنان , راز زیبایی موهای زنان هندی , موهای زاید در زنان

جالب اینکه تا همین چند سال پیش، وقتی موی زنی باز بود هیچ کس به غیر از شوهر و فرزندان او حق نگاه کردن به آن را نداشت. در طول تابستان و پاییز زنان برای شستن موهای خود به کنار رودخانه می رفتند و البته برای پوشاندن موی خود از روسریهای آبی استفاده می کردند. تنها همسر یک زن می توانست زیبایی موی او را ببیند. اگر مردی به طور اتفاقی موی زنی را می دید، او را مجبور می کردند سه روز به عنوان داماد خانواده با آنها زندگی کند. اما همه این سنت ها در سال 1987 کنار گذاشته شد و حالا زنان دهکده می توانند با غرور موهای خود را نشان بدهند و در مقابل چشم دیگران آنها را شانه بزنند.

زنان هوانگلوآ تنها یک بار در طول عمر خود و در سن 16 سالگی می توانند موهایشان را کوتاه کنند. همچنین از 16 سالگی به بعد می توانند عاشق شوند و ازدواج کنند . وقتی موهای دختری کوتاه می شود، آن را هرگز دور نمی ریزند و آن را به مادربزرگ او می دهند تا با آن یک گل سر تزئینی درست کنند و در روز عروسی او به داماد بدهند.

رفع خارش سر موهای زنان , ریزش موهای زنان جلوی سر , زنان هالیوودی موهای زیبا

مردم دهکده هوانگلوآ معتقدند موی بلند زنان عمر طولانی، ثروت و شانس می آورد. هرچه مویی بلندتر باشد، شانس بیشتری می آورد.  

زنان این روستا بلندترین موها را دارند , زیباترین مدل رنگ موهای زنان هالیوودی در تابستان , سلامت زنان مشاور زنان

لیزر موهای زاید , بهترین دکتر زنان شیراز , زنان


ویدیو : موهای 2متری زنان در این روستا! +عکس