مهدی رحمتی: استقلال خانه من و امثال من است/افجه‌ای کیه؟ :   اخبار ورزشی - مهدی ...



تعداد کلین شیت های مهدی رحمتی در استقلال , ماجرای ویدیوی جنجالی از گفت وگوی چند ثانیه داور استقلال صبا با مهدی رحمتی , مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - مهدی رحمتی: استقلال خانه من و امثال من است/افجه‌ای کیه؟

مهدی رحمتی می گوید اگر در استقلال نیست ، دلیلش این بوده که کاری کردند تا او جدا شود ...

 مهدی رحمتی در گفت و گو با خبرورزشی خیلی صریح به انتقادهایی پاسخ می دهد که سخنگوی جدید هیات مدیره استقلال انجام داده است. حرف های افجه ای سبب شده تا گلر پیکان از علاقه اش به استقلال بگوید و از این که به خواست خودش از این تیم دور نشده. اینکه رفتنش برای پول نبوده است.

*‌ لیگ را با شكست آغاز كردید.
طبیعتاً از تیم ما انتظار نمی‌رود در سال اول حضور در لیگ برتر و در نخستین بازی در اصفهان تیم قدرتمند سپاهان را شكست دهد. سپاهان واقعاً تیم بزرگ و باصلابتی است، هرچند می‌توانستیم با تلاش بیشتر بازنده نباشیم.

*‌ گویا تیم شما از داور مسابقه گلایه داشت؟
داور هم مثل من و شماست. من با این همه تجربه گاهی اشتباهاتی انجام می‌دهم كه برای خودم تعجب‌برانگیز است، داور هم یا صحنه‌ای را خوب نمی‌بیند یا می‌بیند و دچار خطای دید می‌شود. به نظرم داور می‌توانست خطا روی حیدریه را در محوطه جریمه سپاهان پنالتی بگیرد یا گل دوم سپاهان مشكوك به آفساید بود.

*‌ طرفداران سپاهان هنوز در اصفهان علیه تو شعار می‌دهند، علت چیست؟
من 2 سال بهترین بازی‌ها را برای سپاهان انجام دادم و قهرمان لیگ شدیم و آنها دوست داشتند در تیم‌شان بمانم ولی تصمیم داشتم به تهران برگردم و به استقلال بپیوندم و این تصمیم را اجرایی كردم و هواداران سپاهان رنجیدند. با این حال بنده برایشان احترام قائل هستم و به قول خود اصفهانی‌‌ها این شعارها مزه انداختن است و ایرادی ندارد.

*‌ فكر می‌كنی پیكان در لیگ برتر بماند؟
ان‌شاء‌ا... هدف‌مان كسب عنوان یك‌ رقمی است و تلاش می‌كنیم جایگاه خوبی در لیگ كسب كنیم.

*‌ تیم‌تان چنین پتانسیلی دارد؟
تیم ما خوب است اما اگر دقت كنید، متوجه می‌شوید نفراتش از تیم‌های مختلف جمع شده‌اند. بازیكنانی از راه‌آهن، استقلال، تراكتورسازی، ملوان و... به پیكان پیوسته‌اند و زمان لازم دارند تا هماهنگ شوند.

*‌ باشگاه استقلال از شما، جواد نكونام و ایمان موسوی شكایت كرده و خواسته است حرف‌هایتان را ثابت كنید.
كدام حرف‌ها؟ من پس از پیوستن به پیكان اعلام كردم تمایلی به حفظ بنده نداشتند و مجبور شدم بروم خب این ثابت شده است. ضمن اینكه با شنیدن این خبر با آقای محمدزاده رئیس كمیته اخلاق صحبت كردم، ایشان گفتند شما را به این كمیته دعوت كرده‌ایم و احضار نكرده‌ایم و این هفته یك روز به ما سر بزنید.

*‌ افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در این زمینه با شما صحبتی كرده است؟
افجه‌ای كیه؟! استقلال خانه من و امثال من است كه در آن بازی كرده‌ایم، با پیروزی‌هایش شادی كردیم و در شكست‌ها غصه خوردیم. نه ‌تنها زاویه‌ای با تیمم ندارم بلكه عاشقش هم هستم و حق طبیعی سرمربی هر تیمی است بازیكنانش را انتخاب و در پایان هر فصل تعویض كند و نمی‌توان به صورت حرفه‌ای به این موضوع گلایه‌ای كرد.

*‌ طلبت را از باشگاه استقلال گرفتی؟
مالیات 3 سال من پرداخت نشده و ممنوع‌الخروج شده‌ام، مبلغ 900 میلیون تومان نیز از مطالباتم باقی مانده است و چك‌هایش در اختیارم است.

*‌ قصد شكایت نداری؟
دلم نمی‌خواهد با شكایت، موضوع حل و فصل شود و امیدوارم بدون شكایت مشكلات را حل كنند.
اخبار ورزشی - خبرورزشی

 


ویدیو : مهدی رحمتی: استقلال خانه من و امثال من است/افجه‌ای کیه؟