مهدوی کیا: همان مهدی لیگ آلمان هستم : مهدوی کیا حالا کاملا مصدومیت را پشت ...


مهدوی کیا حالا کاملا مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده انجام بازی های بیشتر برای پرسپولیس است. موضوعی که آغاز گفت و گو با ستاره محبوب پرسپولیسی هاست. تماشا: بازگشت مهدی مهدوی کیا و پایان روزهای مصدومیت موشک پرسپولیس، یکی از بهترین اتفاق های ممکن برای هواداران این تیم بود. کاپیتان کیا در بازی مقابل سپاهان پس از چند هفته غیبت به زمین آمد و در همان دقایق اندک، پایه گذار گل تساوی تیمش شد. او حالا کاملا مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده انجام بازی های بیشتر برای پرسپولیس است. موضوعی که آغاز گفت و گوی تماشا با ستاره محبوب پرسپولیسی هاست.

مهدی مهدوی , مهدی مهدوی کیا , مهدی مهدوی والیبال

*از زمانی که به پرسپولیس آمده اید، 12 هفته از لیگ سپری شده است اما شما از مجموع 1080 دقیقه که می توانستید برای پرسپولیس بازی کنید، فقط 279 دقیقه به میدان رفته اید. با این وجود کم بازی کردن، جلوی موثر بازی کردنتان را نگرفته.

خب کم بازی کردن من چند دلیل دارد. اول اینکه در هفته های اول حضورم در پرسپولیس، با بچه ها هماهنگ نبودم و طبیعی بود که فیکس بازی نکنم. بعد از آن کمی توانستم خودم را به ترکیب اصلی نزدیک کنم که متاسفانه مصدوم شدم. شما برای زیاد بازی کردن، باید زیاد تمرین کنید اما این اتفاقات جلوی خوب تمرین کردن مرا گرفت.

*یعنی شما همچنان همان مهدوی کیای بوندس لیگایی و سختکوش هستید و برای رسیدن به ترکیب اصلی همه تلاشتان را می کنید.

مطمئن باشید همین طور است. خدا را شکر الان شرایط بدنی ام خیلی خوب شده و این موضوع به بیشتر بازی کردنم منجر خواهد شد.

*سوای تصمیمات کادر فنی، خودتان فکر می کنید همچنان یک بازیکن 90 دقیقه ای هستید؟

من نیم فصل اول هم در همه بازی ها 90 دقیقه برای داماش بازی کردم. اما بقیه اش دیگر به نظر آقای دنیزلی بستگی دارد که چند دقیقه به من فرصت بازی بدهد. چیزی که مسلم است، این است که من همه تلاشم را برای حضور بیشتر در ترکیب اصلی پرسپولیس انجام خواهم داد.

*تیم شما در این فصل در سمت راست خط دفاع مشکلات زیادی را تجربه کرد. علیرضا محمد که کیفیت خوبی از خود نشان نداد و حمید علی عسگر هم به اجبار در این پست بازی می کند. شما در میان مدافعان راست جوانی که در لیگ دیدید، بازیکنی که در این پست به درد پرسپولیس بخورد را به یاد می آورید؟

دوست ندارم از بازیکن خاصی اسم ببرم. اما قطعا تیم ما در چند پست نیاز به تقویت دارد که حتما کادر فنی با جذب بازیکنان مدنظرش آنها را پوشش خواهد داد.

*شما در یک برنامه تلویزیونی اعلام کردید که آخرین آرزوی ورزشی تان، قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا همراه با پرسپولیس است. آرزویی که برای عملی شدنش، شما حتما باید یک فصل دیگر برای پرسپولیس بازی کنید.

برای قهرمانی در آسیا اولین گام این است که ما امروز بازیمان را ببریم و از گروهمان صعود کنیم و بعد از آن از مرحله پلی آف هم رد شویم. درباره اینکه فصل بعد بازی خواهم کرد یا نه، تا دو هفته دیگر تصمیم رسمی ام را اعلام می کنم.

*بازی امروز مقابل الغرافه را چطور ارزیابی می کنید؟

خدا را شکر در یک هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. از نظر روحی هم شرایطمان کاملا ایده آل است. بازی رفتمان را هم که با سه گل از این تیم برده ایم و امیدوارم با حمایت هواداران مان امروز هم سربلند از زمین بیرون بیاییم و صعودمان به مرحله حذفی، قطعی شود.

*فکر می کنید ورزشگاه پُر خواهد شد؟

نمی دانم اما این بازی سرنوشت تیممان برای صعود از گروه را مشخص می کند و امیدوارم هواداران ما را خیلی خوب حمایت کنند.


ویدیو : مهدوی کیا: همان مهدی لیگ آلمان هستم