مقایسه تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی : جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ماه ...


جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ماه گذشته با اعلام برندگان خود در بخش های مختلف به کار خود پایان داد و مثل هر سال جشنواره امسال نیز حواشی خاص خود را داشت اما در این میان لباس ها و نوع آرایش برخی بازیگران آن چنان خودنمایی می کرد که مردم و اهالی رسانه به موضوع اصلی این جشنواره نمی پرداختند. خبرگزاری میزان: جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ماه گذشته با اعلام برندگان خود در بخش های مختلف به کار خود پایان داد و مثل هر سال جشنواره امسال نیز حواشی خاص خود را داشت اما در این میان  لباس ها و نوع آرایش برخی بازیگران آن چنان خودنمایی می کرد که مردم و اهالی رسانه به موضوع اصلی این جشنواره نمی پرداختند و در واقع حاشیه ها بسیار پررنگ تر از موضوع اصلی جشنواره بود.

بازیگران ایرانی هالیوودی , بازیگران زن ایرانی , بازیگران ایرانی

این گونه است که جشنواره فیلم فجر،کارکرد خود به عنوان محفلی سالیانه  برای دور هم جمع شدن اهالی سینما و تعامل آنها با اصحاب رسانه و تماشاگران علاقه مند را از دست داده و به اجتماعی برای نمایش آخرین مدهای پوشش و آرایش تبدیل شده است.

عکس بازیگران زن ایرانی , لیست بازیگران زن ایرانی , عکس بازیگران ایرانی

جشنواره فیلم فجر گویا تبدیل به محلی برای  ارائه جدیدترین مدهای لباس و جدیدترین ترفندهایی که سبک جشنواره را بیشتر شبیه به نمایشگاه مد و لباس می کند، شده است و کمتر شاهد پوشش اسلامی-ایرانی و رفتارهایی که مطابق با فرهنگ کشورمان است، هستیم.

بازیگران مرد ایرانی , کشف حجاب بازیگران ایرانی , بازیگران ایرانی شبکه جم

با مقایسه کوتاه بر لباس های شرکت کنندگان این مراسم و برخی از بازیگرانی که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کردند این سوال پیش می آید که آیا برخی از بازیگران ما از تهاجم فرهنگ غربی پیشی گرفتند؟

بازیگران زن ایرانی بدون آرایش , عکس بازیگران مرد ایرانی , بازیگران ایرانی بی حجاب


ویدیو : مقایسه تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی