معرفی جدیدترین کتاب های موفقیت در بازار : جشن زندگی برای روپرت مك كرون در لندن ...


جشن زندگی برای روپرت مك كرون در لندن شروع شد. جایی كه او شغلی خوب در بانك داشت و زندگی هماهنگ با برنامه‌ها پیش می‌رفت اما ناگهان روپرت متوجه شد كه از كارش راضی نیست و احساس فرسودگی و بیماری سراغش آمد...



 پادشا:  جشن زندگی برای روپرت مك كرون در لندن شروع شد. جایی كه او شغلی خوب در بانك داشت و زندگی هماهنگ با برنامه‌ها پیش می‌رفت اما ناگهان روپرت متوجه شد كه از كارش راضی نیست و احساس فرسودگی و بیماری سراغش آمد. این بود كه برای بهبود به آفریقای‌جنوبی سفر كرد و این كتاب نتیجه فرایند بهبود اوست كه به‌‌خوبی برای ما بازگو كرده است:

معرفی کتاب موفقیت , معرفی بهترین کتاب های موفقیت , معرفی کتاب

زندگی زنجیره‌ای تمام‌نشدنی از چالش‌های مختلف است. وقتی كارهایی را انجام می‌دهیم كه دوست داریم، از مشكلات زندگی ترس كمتری خواهیم داشت و وقتی بتوانیم با این مشكلات روبه‌رو شویم، می‌توانیم به جلو پیش برویم و اختیار زندگی را در دست بگیریم و رشد كنیم.

كافی است خودمان را باور داشته باشیم. هدف‌های مشخصی در زندگی داشته باشیم و برای رسیدن به زندگی موفق، مسئولیت آنچه در زندگی‌مان رخ می‌دهد را بپذیریم. باید یاد بگیرید كه با قلب خودتان به خود احترام بگذارید، وقتی به خودتان احترام بگذارید، می‌توانید بدون هراس زندگی كنید. در این صورت است كه دیگر قضاوت‌های دیگران برایتان مهم نیست. با احترام به خودتان می‌توانید به دیگران هم احترام بگذارید.


كتاب: جشن زندگی  نویسنده: روپرت مك كرون  ترجمه: فرشید قهرمانی  نشر: مثلث  قیمت: 5هزار تومان



قوانین ایده‌آل بودن

تا به‌حال به این اندیشیده‌اید، آخرین‌باری كه هدیه‌ای را دوست نداشتید، دریافت كردید چه عكس‌العملی داشتید؟ یا اینكه چه زمان‌هایی اگر سكوت می‌كردید، بهتر بود؟ اینكه اگر دوست خود را طور دیگری به پدرومادرتان معرفی می‌كردید، اكنون احساس بهتری داشتید. هیچ‌وقت موقع بازی درگیر این مسئله نبودید كه چطور آبرومندانه ببازید یا پیروز شوید؟ جایی كه ماندن برایتان خسته‌كننده است، باید چه عملكردی داشته باشید؟ آیا برای شما هم نوشتن یك دعوتنامه رسمی سخت است؟ چقدر خوشحال می‌شوید اگر آداب صرف غذا را به خوبی بدانید؟ شاید باورش سخت باشد،‌ اما دانستن جواب همین سؤال‌های به ظاهر ساده و اینكه بدانید چرا، چطوری، كی و كجا به بایدها و نبایدها عمل كنید، تاثیر عمیقی بر زندگی شما خواهد داشت.


کتاب معرفی ایده , کتاب های موفقیت , معرفی کتاب های خوب

منظور از شخصیت ایده‌آل داشتن،‌ این نیست كه اوقات خوشی نداشته باشید. درحقیقت آگاهی از نحوه درست انجام‌دادن كارها، به صورت مفرح و درعین حال آرامش‌بخش خواهد بود اما اگر می‌خواهید رفتاری مودبانه داشته باشید، قوانینی وجود دارد كه باید از آنها پیروی كنید. شما با همراهی این كتاب به شخصیت ایده‌آل نزدیك‌تر خواهید شد. اگر از همین حالا پیروی از این قوانین را آغاز كنید، سال‌ها در ذهنتان باقی خواهد ماند.

مردم با مشاهده شما خواهند گفت: «خب، چه شخصیت ایده‌آلی!» با این حساب دوستان خوب فراوان و اوقات بسیارخوشی انتظار شما را می‌كشند.

كتاب: شخصیت ایده‌آل باشید!   نویسنده: برایان كوریتس و جان بریجز  ترجمه: مژگان احمدی  قیمت: 4500 تومان



ارتباط، كلید خوشبختی

مهم‌ترین قانونی كه در زندگی باید آموخت، این است كه زندگی شما فقط درصورتی بهتر می‌شود كه خودتان بهتر شوید و كلید خوشبختی شما در زندگی، ارتباط است؛ آنچه مهم است كیفیت زمان است نه كمیت آن. طبق گفته یك موسسه مطالعاتی- روانشناسی، 85درصد خوشبختی شما در زندگی‌تان از تعاملات با كسانی است كه برایتان مهم هستند و تنها 15درصد باقی‌مانده خوشبختی شما برآمده از دستاوردهایتان خواهد بود.

بازار کتاب , بهترین کتاب های موفقیت , معرفی کتاب کودک

مسلما شما هم به‌دنبال تعادل در زندگی‌تان هستید؛ حال این تعادل ممكن است حول محور مدیریت زمان باشد یا شاید بتوان گفت حول محور مدیریت زندگی تشكیل شده باشد. برای مدیریت هرچه بهتر زندگی‌تان با دانستن «اصول موفقیت» رشد چشمگیرتری خواهید داشت.

اینكه چقدر به خودتان احترام می‌گذارید و برای خودتان ارزش قائل هستید، نشان‌دهنده عزت‌نفس شماست و با كنترل و مدیریت 24ساعته زندگی‌تان طبق اصول موفقیت، شما می‌توانید احساسی بسیارعالی درباره خودتان و زندگی‌تان داشته باشید. واقعیت این است كه برای اینكه به موفقیت دست پیدا كنیم، نه‌تنها باید در كاری كه می‌كنیم خوب باشیم، بلكه باید دیگران هم خوب‌بودن ما را درك كنند. چون انسان‌ها موجوداتی ادراكی هستند.

شاید باورش سخت باشد اما با صرف انرژی و زمانی‌كه داوطلبانه به دیگران می‌دهید، سرعت شما بسیار زیاد می‌شود. این یكی از سریع‌ترین راه‌ها برای بالارفتن از نردبان موفقیت است.

كتاب: اصول موفقیت  نویسنده: برایان تریسی  ترجمه: ابوذر كرمی  نشر: نسل نواندیش  قیمت: 4800 تومان



میلیونر شوید

در هر 60 ثانیه، یك نفر به دنیای میلیونرها می‌پیوندد! این موضوع حقیقت دارد. در هر دقیقه از هرروز، یك جای این دنیای بزرگ یك میلیونر خلق می‌شود. به طوری كه میلیون‌ها میلیونر وجود دارد. بسیاری از میلیونرها، ویژگی‌های یكسانی دارند. شما نیز باید راهبردها و فنون آنها را یاد بگیرید و به‌علاوه، از باورها و نگرش‌های آنها برای خلق ثروت بهره‌مند شوید.  همه ثروتمندان روش كار مشخصی دارند. آنها این روش را طی سال‌ها آزمون و خطا كسب كرده‌اند و اكنون برایشان قابل پیش‌بینی است. همه میلیونرهای دنیا، معیارهای میلیونی داشته‌اند. آیا شما هم چنین معیارهای دارید؟

کتاب موفقیت بامبویی , معرفی کتاب های خواندنی , جدیدترین کتاب های منتشر شده

می‌دانید بهترین روش‌های كسب درآمد، چه ویژگی‌هایی دارند؟ هرقدر میلیونر روشنفكر بیشتری وجود داشته باشد، دنیای بهتری خواهیم داشت. با اضافه‌شدن هر تعداد میلیونر دردهه آینده، موجی از میلیونرهای روشنفكر به وجود می‌آید كه با قسمت‌كردن ثروت مالی و علمی خود، آینده اقتصادی دنیا را متحول خواهند كرد. میلیونر روشنفكر یك دقیقه‌ای بودن، به همین سادگی است:
كاری كه دوست دارید را انجام دهید. ارزش زیادی برای خود و كارتان قائل باشید. به كارتان عشق بورزید.

كتاب: میلیونر یك دقیقه‌ای  نویسنده: مارك ویكتور هنسن، رابرت آلن  ترجمه: امیر بهنام  قیمت: 7900 تومان


ویدیو : معرفی جدیدترین کتاب های موفقیت در بازار