مشاور روحانی: فلسطین خاکریز ایران است : مشاور روحانی: فلسطین خاکریز ایران است مشاور ...



قطع روابط فلسطین با ایران , جهانگیری ‌روحانی مظلوم‌ترین رییس جمهور ایران است , فیش حقوقی مشاور روحانی

مشاور روحانی: فلسطین خاکریز ایران است

مشاور فرهنگی رییس‌جمهور گفت: فلسطین همانند سوریه و لبنان خاکریز ایران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در مراسم یادبود حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی رهنما افزود: شیخ رهنما از سال 1340 یعنی نیم قرن پیش در جهاد، اجتهاد، مجاهده و مبارزه بود به ویژه در ماجرای فلسطین.

وی با اشاره به تلاش‌های امام خمینی (ره) در مساله فلسطین گفت: امام همیشه به بحث فلسطین بها می‌دادند و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند. این سوال که چرا ما اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسیم و چرا با آمریکا مذاکره می‌کنیم اما قادر به مذاکره با اسراییل نیستیم به این دلیل است که حتی خداوند نیز در قرآن درباره بخشی از یهودیان می‌فرمایند که "خیانت از آن‌ها مشاهده می‌کنید" و این خیانت در بخش‌های مختلف سیاسی‌، اجتماعی و فرهنگی و غیره می‌تواند باشد.

او ادامه داد: ما از شیخ رهنما تجلیل می‌کنیم نه به خاطر این که روحانی و یک مبلغ بود بلکه به این خاطر که نسبت به بحث فلسطین حساسیت داشت و مطالبی را می‌نوشت که دنیای اسلام گرفتار رژیم اشغالگر است.

 

بیاید برای نجات جهان اسلام اقدام کنیم که اگر فلسطین را نجات دهیم دنیا اسلام و خاورمیانه را نجات داده‌ایم ودر این‌جا وظیفه ما آگاه‌سازی‌، افشاگری و مایه گذاشتن برای فلسطین است. فلسطین خاک‌ریز برای ایران است هم‌چنان که سوریه و لبنان یک خاکریز هستند. فلسطین برای ایران خط مقدم است و باید این خط را با کمک‌های مادی و معنوی مردم مستحکم نگه داشت و حفظ کرد وگرنه اگر این خط آسیب ببیند ما در معرض خطر فراوانی خواهیم بود./ایسنا


ویدیو : مشاور روحانی: فلسطین خاکریز ایران است