مسی: رونالدو سال‌ها عالی بازی کرده است : ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد ...


ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد که همتای پرتغالی‌اش سال‌ها است که عالی بازی می‌کند. ورزش سه: ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد که همتای پرتغالی‌اش سال‌ها است که عالی بازی می‌کند.

لیونل مسی در گفت‌و‌گو با روزنامه هلندی «De Telegtaaf» تأیید کرد که پیشنهادهای زیادی برای ترک بارسلونا دریافت کرده و اعلام کرد که خوشحال است از اینکه بازیکنی با ویژگی‌های کریستیانو رونالدو در رقابت‌های جام‌جهانی سال آینده حضور دارد.

وی اظهار داشت: هرگاه که اسمم را در کنار سایر باشگاه‌های بزرگ می‌بینم، افتخار می‌کنم. درست است که تیم‌های زیادی به جذب من علاقه نشان داده‌اند اما دیدگاه من تغییر نکرده است. این فوتبال را دوست دارم و بازی کردن در بارسلونا همیشه رویای من بوده است. تاکنون فصل خیلی خوبی نداشته‌ام اما بعد از کریسمس وقتی سخت‌ترین قسمت سال از راه می‌رسد، امیدوارم که آماده باشم.

مسی همچنین درباره رونالدو و راهیابی پرتغال به جام‌جهانی گفت: مطمئنا خوشحالم که پرتغال در این مسابقات حضور دارد. بهترین تیم‌ها باید در این مسابقات حاضر باشند زیرا اگر می‌خواهید بهترین باشید باید بهترین‌ها را شکست دهید.

ستاره تیم ملی آرژانتین خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برای جام‌جهانی خوب باشد که کریستیانو رونالدو در آن حضور داشته باشد. در حال حاضر همه درباره این صحبت می‌کنند که او چه قدر عالی بازی می‌کند اما رونالدو سال‌ها است که هم برای باشگاهش و هم برای کشورش عالی بازی می‌کند.


ویدیو : مسی: رونالدو سال‌ها عالی بازی کرده است