مد و فشن به سبک چینی های باستان : شانگهای تنگ را به‌عنوان برند برتر مد شرق ...


شانگهای تنگ را به‌عنوان برند برتر مد شرق آسیا در تمام دنیا می‌شناسیم. لباس‌هایی كه این برند با سلیقه امروزی اما به پیروی از سبك‌های قدیمی طراحی كرده است نظر مخاطبان طراحی لباس آكساسوار و مد لوازم منزل را حسابی به خود جذب كرده است.
مجله زندگی ایده آل: شانگهای تنگ را به‌عنوان برند برتر مد شرق آسیا در تمام دنیا می‌شناسیم. لباس‌هایی كه این برند با سلیقه امروزی اما به پیروی از سبك‌های قدیمی طراحی كرده است نظر مخاطبان طراحی لباس آكساسوار و مد لوازم منزل را حسابی به خود جذب كرده است. جالب است بدانید كه كافه‌ شانگهای تنگ با سبك دكوری شرق آسیا در منطقه شانگهای جوابگوی بسیاری از علاقه‌مندان به این سبك است. دكور داخل این كافه‌ها كلا با آكساسوار تولیدی برند شانگهای تنگ درست شده و رنگ‌های شاد و زنده‌ای همچون آبی فیروزه‌ای، نارنجی و سبز فسفری به همراه مشكی با طرح‌های سنتی شرق آسیا، ظاهری خیره‌كننده را برای مخاطبان و مشتریان این كافه‌ها به ارمغان آورده است.

چینی زرین , طالع بینی چینی , ایران باستان

در مورد منویی كه در رستوران‌های شانگهای تنگ سرو می‌شوند اطلاعات به‌خصوصی در سایت‌های خبرگزاری مربوط به رستوران یا حتی دكوراسیون در دست نیست. همین امر هوشمندانه باعث می‌شود كه حتی پای منتقدان غذا و دكوراسیون را هم  به رستوران‌های خود باز كند.

زبان چینی , موزه ایران باستان , آموزش زبان چینی

خوراک ابزارهای لاکچری

چاپستیك‌های مخصوص شانگهای تنگ این وسیله سنتی در آسیای شرقی را تبدیل به محصولی ارزشمند كرده كه دیگر با یكبار مصرف دور نمی‌اندازید و حتی می‌توانید چاپستیك‌های شانگهای تنگ را به عنوان بخشی از دكور سالن غذاخوری خود استفاده كنید. اولین ویژگی چاپستیك‌های این برند گران‌قیمت چینی وارد كردن رنگ به دنیای چاپستیك است. كافی است آرزو كنید كه چاپستیك با چه رنگی می‌خواهید مثل سرخابی، زرد، سبز فسفری یا... حال اگر بخواهید تشریفات را چاشنی این تفریح كنید خوب است بدانید برای قسمت انتهایی چاپستیك‌ها از طلا، نقره و سایر فلزات ارزشمند استفاده شده كه شما می‌توانید با توجه به علاقه و بودجه خود انتخاب كنید.

گره چینی , باستان شناسی , گوشی چینی

البته  با طرح‌های مختلف نظر علاقه‌مندان را نیز بیش از پیش به خود جلب كرده است به‌خصوص اگر بدانید كه این برند برای مناسبت‌های گوناگون، چاپستیك‌هایی را به شكل لیمیتدادیشن خاص و تولید محدود طراحی می‌كنند. شانگهای تنگ سال 2012 را كه سال اژدها بود با كاری بسیار زیبا و هنری در ذهن همگان ثبت كرد. این برند با درست كردن چاپستیك‌هایی كه روی آنها با نقره طرح اژدها كار شده بود تصمیم گرفت این كالا را به‌عنوان یادگاری سال 2012 در رزومه موفق كاری خود ثبت كند. جالب این است كه همراه چاپستیك‌ها یك اژدهای نقره‌ای كوچك برای قرار دادن آن روی میز طراحی كرده است كه قسمت سر چاپستیك كه داخل دهان می‌رود با روی میز تماس نداشته باشد.

جوجه چینی , چینی زرین ایران , تاریخ ایران باستان

از کت واک تا کلسیون خانگی

 این برند چینی علاوه بر چاپستیك‌هایی كه درباره آن صحبت كردیم مجموعه مفصلی از محصولات برای سرو غذا و پذیرایی دارد؛ سرویس چای و قهوه‌خوری، لیوان‌های مخصوص چای سبز و جام‌های رنگی را نیز به مجموعه محصولات این شركت اضافه كنید. در اغلب این محصولات نشانه‌های سنتی شرق آسیا مثل تصویر اژدها دیده می‌شود كه تلفیق آن با رنگ‌های ملایم و مدرن مثل سبز، صورتی و بنفش تركیبی پست‌مدرن را به وجود آورده است. همیشه تصویر اژدها را با رنگ‌هایی مثل قرمز، طلایی و سرمه‌ای دیده‌ایم اما این تركیب پست‌مدرن كه تركیبی از رنگ‌های ملایم دكوراسیون اروپایی در صده هجدهم میلادی و طرح‌های افسانه‌های شرق آسیاست نظر مخاطبان و  علاقه‌مندان به دكوراسیون را به‌شدت به خود جلب می‌كند.

علی چینی , تقویم چینی , ماشین چینی

همكاری نسپرسو با شانگهای تنگ زلزله‌ای برای مارك‌بازهای شكم‌چران

ساخت یك دستگاه نسپرسو و قهوه‌های خاص توسط برند شانگهای تنگ با آرم زیبایش اتفاقی بامزه برای طرفداران مارك‌باز قهوه بود. این وسیله بهترین پیشنهاد به‌عنوان كادو برای افرادی است كه دیگر نمی‌دانستند چه كادویی بخرند یا چگونه آن را دیزاین كنند چون این برند فكر بسته‌بندی زیبا و هیجان‌‌انگیز آن را كرده است.

شاسی بلند چینی , رستوران چینی , فیلم چینی

اگر در خانه‌ای زندگی می‌كنید كه دكوراسیونی بسیار ساده و مدرن دارد و حالا می‌خواهید كمی تغییر در روحیه‌تان ایجاد كنید آكساسوار دیزاین منزل شانگهای تنگ این امكان را به شما می‌دهد كه از كوسن‌ها، قاب‌عكس‌ها و حتی قوری فنجان‌های طراحی‌شده به سبك چین باستان استفاده كنید و حال و هوای پست‌مدرن را به خانه‌تان بیاورید چون به هرحال شانگهای تنگ به‌عنوان یك برند پیش‌تاز پست مدرن كارش را خوب بلد است.

خرید گوشی چینی , رشته باستان شناسی , کلم چینی

تلفیق افسانه‌های چینی و كلا شرق آسیا با وسایلی كه امروزه كاربردی مناسب و هیجان‌انگیز در خانه‌های‌مان داشته باشند نمونه بارز پست‌مدرن است. اما دكوربازها شمع‌های زیبای این برند را از دست نمی‌دهند، ظاهری قابل تحسین، رایحه‌ای خوش و به‌خصوص بسته‌‌بندی‌های بسیار زیبا به‌علاوه امكان استفاده این شمع‌ها در جای‌جای این منزل مشوق‌های بسیار خوبی برای هدیه دادن این محصول زیبا  هستند.

خودرو چینی , ماشین های چینی , خودروهای چینی


ویدیو : مد و فشن به سبک چینی های باستان