مدیرعامل استقلال قصد استعفا دارد؟! : در حالی که امروز (سه‌شنبه) آخرین روز نقل‌وانتقالات ...


در حالی که امروز (سه‌شنبه) آخرین روز نقل‌وانتقالات لیگ برتر است، مدیرعامل باشگاه استقلال ناگهان تصمیم گرفته به کانادا سفر کند، سفری که شایعه کناره‌گیری او از سمتش را قوت می‌بخشد. خبرگزاری تسنیم: در حالی که امروز (سه‌شنبه) روز آخر نقل‌وانتقالات لیگ برتر است و با توجه به پُر شدن لیست استقلال، یک نفر باید از جمع بازیکنان بزرگسال این تیم خارج شود، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال به یکباره تصمیم گرفت که شب گذشته به کشور کانادا سفر کند. اینکه چرا به یکباره مدیرعامل استقلال تصمیم گرفته در این شرایط از فضای باشگاه دور شود، در نوع خود جالب توجه است.

سفر مدیرعامل باشگاه استقلال درحالی انجام شده است که برخی منابع اعلام کرده‌اند افشارزاده از مشکلات مالی و اعتراضاتی که بازیکنان به عدم پرداخت مطالبات‌شان داشته‌اند، به ستوه آمده و قصد دارد از سمت خود کناره‌گیری کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته به دلیل اختلاف نظر با اعضای هیئت مدیره این باشگاه، مراجعه بازیکنان برای دریافت مطالبات‌شان، جدایی آندرانیک تیموریان و جذب بازیکنان جدید روزهای پر مشغله‌ای را پشت سرگذاشت و در یکی از جلساتی که با یکی از بازیکنان معترض استقلال داشت، به او گفته که خودش هم از وضعیت مالی باشگاه خسته شده و قصد دارد از سمتش کناره‌گیری کند.

شاید بتوان گفت که سخت‌ترین روز‌های کاری افشارزاده روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری بود. او در جلسه هیئت مدیره صدای انتقاد برخی از اعضای هیئت مدیره را در مورد وضعیت تیم استقلال شنید و نتوانست پاسخ قانع‌کننده‌ای به آنها بدهد. در سوی دیگر بازیکنانی چون محمد قاضی برای دریافت مطالبات‌ خود به باشگاه مراجعه می‌کردند اما خبری از پول نبود.

در این شرایط برخی افراد خبر از کناره‌گیری افشارزاده از هیئت مدیره استقلال داده‌اند تا براساس درخواست سازمان خصوصی‌سازی تعداد اعضای هیئت مدیره کاهش پیدا کند. باید دید که در روزهای آینده از ساختمان آبی کوچه سی‌وهشتم علامه جنوبی سعادت‌آباد چه خبرهایی به بیرون درز می‌کند.

به نظر می‌رسد، افشارزاده تصمیم گرفته در دو هفته‌ای که خارج از تهران حضور خواهد داشت، بهتر درباره ادامه فعالیت خود در باشگاه استقلال فکر کند و قطعاً اگر به نتیجه‌ای نرسد، ممکن است از سمت خود استعفا دهد.


ویدیو : مدیرعامل استقلال قصد استعفا دارد؟!