ماساژ جادویی برای رفع خستگی چشم‌ : ریافت این ماساژ كه از جمله ساده‌ترین ماساژهای ...


ریافت این ماساژ كه از جمله ساده‌ترین ماساژهای رفع خستگی عضلات چشم است به ما كمك می‌كند تا نیروی از دست رفته عضلات چشم را به آن‌ها باز گردانیم و با تسریع جریان گردش خون در این ناحیه از بروز خشكی و دردهای احتمالی ناشی از آن در چشم و عضلات اطراف آن پیشگیری كنیم.
ماساژ عضلات اطراف چشم یكی از موثر‌ترین راه‌ها برای‌كاهش فشارهایی است كه در طول روز بر این عضلات وارد می‌شود. ماساژ این عضلات علاوه‌بر آن‌كه خستگی روزانه را از این ناحیه بیرون می‌كند تاثیر مستقیمی بر اعصاب اطراف چشم داشته و می‌تواند از بروز خشكی چشم، سردرد و دردهای شایع چشم به‌ویژه در ساعت‌های پایانی روز پیشگیری كند. بسیاری از افرادی كه از كامپیوتر استفاده می‌كنند یا ساعت‌های زیادی را به مطالعه و تماشای تلویزیون می‌گذرانند در ساعت‌های پایانی روز به این ماساژ احتیاج پیدا می‌كنند. دریافت این ماساژ كه از جمله ساده‌ترین ماساژهای رفع خستگی عضلات چشم است به ما كمك می‌كند تا نیروی از دست رفته عضلات چشم را به آن‌ها باز گردانیم و با تسریع جریان گردش خون در این ناحیه از بروز خشكی و دردهای احتمالی ناشی از آن در چشم و عضلات اطراف آن پیشگیری كنیم.



این ماساژ را با روغن گیاهی تجربه كنید

برای ارائه این ماساژ و بهبود خستگی چشم می‌توانید از روغن نیز استفاده كنید. یكی از بهترین روغن‌ها برای ماساژ اطراف چشم روغن زیتون و روغن جوانه گندم است. برای شروع، صورت و چشمان‌تان را از هرگونه مواد آرایشی و بهداشتی پاك كرده و آن را كاملا خشك كنید. سپس با كمك روغن‌هایی مثل روغن زیتون، روغن جوانه گندم، روغن هسته انگور یا روغن بادام كه در گروه روغن‌های زود جذب قرار دارند سرانگشتان‌تان را آغشته كرده و برای ماساژ دادن صورت آماده شوید. این ماساژ را می‌توانید روی صورت خود یا صورت دیگر اعضای خانواده اجرا كنید.





ویدیو : ماساژ جادویی برای رفع خستگی چشم‌