لاریجانی:شیوه پرداخت یارانه‌هاتغییر نکند/ جدا کردن دهک‌ها چالش برانگیز است :



 alt=شیوه پرداخت یارانه‌ه,لاریجانی هدفمندسازی یارانه" title="شیوه پرداخت یارانه‌ه,لاریجانی هدفمندسازی یارانه" />

لاریجانی در کمیسیون تلفیق تاکید کرد:

شیوه پرداخت یارانه‌هاتغییر نکند/ جدا کردن دهک‌ها چالش برانگیز است

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره شیوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال 92 گفت: با توجه به اینکه فقط چند ماه تا پایان دولت دهم باقی مانده، بهتر است که شیوه پرداخت یارانه ها به همان صورت ادامه پیدا کند، زیرا جدا کردن دهک ها کار مشکلی است و چالش برانگیز می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره شیوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در سال 92 گفت: با توجه به اینکه فقط چند ماه تا پایان دولت دهم باقی مانده، بهتر است که شیوه پرداخت یارانه ها به همان صورت ادامه پیدا کند، زیرا جدا کردن دهک ها کار مشکلی است و چالش برانگیز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس، دکتر علی لاریجانی درجلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۲ گفت: تمام مواردی که بار مالی دارد و به رونق تولید کمک می کند، باید درهمین جلسه بررسی شود تا مانعی بر سر راه افزایش تولیدات داخلی نداشته باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به انتخابات آتی و تغییر و تحولات در اوضاع سیاسی کشور، بهتر است که در قانون بودجه امسال تمام موارد مورد نیاز در نظر گرفته شده و اموری که ذاتاً بودجه ای نیستند مد نظر قرار نگیرد.

وی با اشاره به لزوم تجدید نظر در مورد نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در دولت آینده برای آگاهی از چگونگی برداشتن گام های بعدی و اصلاحات مورد نیاز، ادامه داد: با توجه به اینکه فقط چند ماه تا پایان دولت دهم باقی نمانده، بهتر است که شیوه پرداخت یارانه ها به همان صورت ادامه پیدا کند، زیرا جدا کردن دهک ها کار مشکلی است و چالش برانگیز می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: اولین اقدام مجلس پس از تشکیل دولت جدید این است که یک بحث تخصصی بین مجلس و دولت در خصوص نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها انجام پذیرد تا قانون حمایت از تولید به درستی انجام شود.

لاریجانی با تاکید براینکه در بودجه امسال باید به بخش حوادث غیر مترقبه مثل سیل و زلزله توجه ویژه ای شود، توضیح داد: با درنظر گرفتن این مسائل باید کاری کرد که پس از وقوع زلزله مثل زلزله آذربایجان و بوشهر، چادرهای مردم زیر آب نرفته و دولت بتواند ضمن اندیشیدن تدابیری، تجهیزات اولیه مثل اتاقک های پیش ساخته را به تعداد زیاد در انبار داشته باشد تا به هنگام رویداد چنین حوادثی، مردم کمتر دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه  گفت: باید تمام تلاش خود را جهت تحقق نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص رونق تولید در کشور که در دو سال گذشته بر آن تأکید داشته اند، تصریح کرد: تبعیت از نظرات ایشان، بهترین راهنما برای بودجه بندی پیش رو است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان به اختصاص بودجه مناسب به فرهنگ دینی کشور اشاره کرد و خواستار توجه ویژه نمایندگان به این بخش شد./مهر

 

 

 


ویدیو : لاریجانی:شیوه پرداخت یارانه‌هاتغییر نکند/ جدا کردن دهک‌ها چالش برانگیز است