قیمت گوشت در نقاط مختلف تهران : طی 2 ماه اخیر قیمت گوشت قرمز نوسانات چشمگیری ...


طی 2 ماه اخیر قیمت گوشت قرمز نوسانات چشمگیری در نرخنامه مصوب انواع گوشت گوساله و گوسفندی نداشته است و عمده نوساناتی كه امروز در عرضه این محصولات در سطح شهر دیده می شود. باشگاه خبرنگاران جوان: طی 2 ماه اخیر قیمت گوشت قرمز نوسانات چشمگیری در نرخنامه مصوب انواع گوشت گوساله و گوسفندی نداشته است و عمده نوساناتی كه امروز در عرضه این محصولات در سطح شهر دیده می شود در نرخ توزیع مستقیم گوشت سوپر ماركت های در سطح شهر بوده است ، به طوری كه در مناطق مختلف قیمت گوشت دارای نوسان است .

قیمت اجاره آپارتمان در نقاط مختلف تهران , قیمت زمین در نقاط مختلف تهران , قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 95

 در برخی مناطق تهران بزرگ قیمت گوشت گوساله با افزایش 2000 تومانی نسبت به چند روز گذشته بوده كه رشد 30 درصدی را نشان می دهد .

قیمت گوشت قرمز در کشورهای مختلف , گوشت همبرگر تهران قیمت , قیمت زمین کلنگی در مناطق مختلف تهران

عرضه كنندگان محصولات پروتئینی، با بیان اینكه قیمت های تعیین شده محصولات پروتئینی شناور است گفت : قیمت برندها مختلف گوشت متنوع است و برخی برندها قیمت ها را بسیار بالاتر از قیمت كف بازار عرضه می كنند .

قیمت خانه در مناطق مختلف تهران , قیمت رستوران های تهران در سایت دورادو , سپاهان سقف تهران نمایندگی قیمت تعرفه

قیمت راسته گوساله در میادین تره و بار 16800 تومان است این در حالی است كه در دیگر مراكز عرضه مستقیم گوشت در حدود 18500 عرضه می شود همچنین گوشت گوساله مخلوط در میادین 1300 هزارتومان كه در سایر مراكز عرضه مستقیم گوشت تا 16000 تومان در نوسان است و ماهیچه در میادین تره و بار 22650 تومان و در دیگر مراكز عرضه گوشت 27600 تومان عرضه می شود .

قیمت گوشت , رستوران های تهران همراه با قیمت , قیمت خانه در تهران

این نمودار نشانگر نوسانات قیمت گوشت در مناطق مختلف تهران بزرگ است:  

قیمت تالار عروسی در تهران , هتل های ارزان قیمت تهران , قیمت پراید از تهران تا بغداد  


ویدیو : قیمت گوشت در نقاط مختلف تهران