فیس بوک سازمانی در راه است : خدمات سازمانی بزرگترین شبکه اجتماعی جهان که با ...


خدمات سازمانی بزرگترین شبکه اجتماعی جهان که با نام Facebook at Work شناخته می شود، هم اکنون در بانک سلطنتی اسکاتلند (RBS)، باشگاه ورزشی Club Med و بسیاری دیگر از کسب و کارهای بزرگ جهان آزمایش می شود و قرار است سال آینده به صورت گسترده عرضه شود. هفته نامه عصر ارتباط: خدمات سازمانی بزرگترین شبکه اجتماعی جهان که با نام Facebook at Work شناخته می شود، هم اکنون در بانک سلطنتی اسکاتلند (RBS)، باشگاه ورزشی Club Med و بسیاری دیگر از کسب و کارهای بزرگ جهان آزمایش می شود و قرار است سال آینده به صورت گسترده عرضه شود.

این خدمات سازمانی برای رایانه های رومیزی و دستگاه های موبایلی طراحی شده است و بر اساس اخبار موجود شکل ظاهری کاملا مشابه فیس بوک را دارد. در عوض مطالب، عکس ها و پیام های خصوصی در این سرویس فقط برای آن دسته از کاربرانی منتشر می شود که با حساب های کاربری سازمانی وارد شده و اجازه مشاهده این پیام ها را داشته باشند.

یکی از سخنگویان فیس بوک در این خصوص توضیح داد: «بیش از 300 شرکت بزرگ جهان در طرح آزمایشی ما شرکت کردند که از جمله آنها می توان به کارخانه های تولید نوشیدنی، خودروسازی، بانک و ... اشاره کرد. نسخه نهایی این سرویس سال 2016 میلادی برای همه سازمان ها عرضه می شود.»


ویدیو : فیس بوک سازمانی در راه است