فن خال: باید از این شکست درس بگیریم : لوئیس فن خال باور دارد که تیمش باید از ...


لوئیس فن خال باور دارد که تیمش باید از شکست در اولین بازی فصل درس بگیرد و روندی رو به رشد را آغاز کند. طرفداری: شیاطین سرخ در اولین بازی فصل مقابل سوانسی با نتیجه 2-1 در الدترافورد شکست خوردند تا شروعی ضعیف در آغاز فصل جدید داشته باشند. با این وجود لوئیس فن خال تاکید کرد که جایی برای نگرانی نیست و تیم سعی میکند خود را برای بازی هفته آینده بازسازی کند.

فن خال در مورد شکست یونایتد به MUTV گفت: "ما هنوز به سطح خودمان نرسیده‌‌ایم. این نکته اصلی است چرا که امروز مثل یک تیم بازی نکردیم. با اینحال ، شانس برد را داشتیم. ما در نیمه دوم فضاها را باز کردیم و پاسکاری بیشتری داشتیم. آن‌ها از دو موقعیت در نیمه دوم، یک گل به ثمر رساندند. این نتیجه برای هواداران ناامید کننده بود، آن‌ها از تیم توقع زیادی دارند چرا که ما بازی های پیش فصل را برده بودیم. وقتی شما در بازی اول شکست می‌خورید، برای هوادارن، بازیکنان و من ناامید کننده است. امروز روز بسیار بدی برای ما بود.

ما چند قدم راه جلو رفته‌ایم و باید از آن‌ها درس بگیریم. ما قهرمان نیستیم. سوانسی نیز به دلیل پیروز شدن مقابل ما قهرمان نیست. در پایان فصل خواهیم دید چه کسی از گذشته درس گرفته است و قهرمان می‌شود."

لوئیس فن خال همچنین در مورد تغییر سیستم بازی از 2-5-3 به 1-1-4-4 در بین دو نیمه و تاثیر آن روی گل رونی، پاسخ داد: "این گل به خاطر تغییر تاکتیک و سیستم نبود. یک ضربه کرنر بود اما گل زیبایی بود و در آن لحظه تصور کردم که پیروز خواهیم شد. وقتی شما از موقعیت ها استفاده نمی‌کنید، شکست می‌خورید و ما نیز شکست خوردیم. همانطور که گفتم در بین دو نیمه بعضی از بازیکنان نگران بودند، این به خاطر انتظار بالایی است که از ما می‌رود، این فشار نه تنها بر روی مربی بلکه بر روی بازیکنان نیز است. شما دارید برای منچستریونایتد بازی می‌کنید و این چیزی است که مورد بحث ما است."

فن خال همچنین در مورد خرید بازیکن جدید به خبرنگاران گفت: "ما به چند دفاع نیاز داریم ولی من این را در کنفرانس خبری قبلی نیز گفته ام. شما نمی‌توانید خرید بازیکن جدید را بدلیل شکست این بازی بدانید. تمام بازی‌های قبلی که پیروز شدیم با همین مدافعین و همین تیم بود."


ویدیو : فن خال: باید از این شکست درس بگیریم