فنگ‌شویی برای اتاق کار : اگر در گروه افرادی هستید که مشغله زیادی در طول روز ...


اگر در گروه افرادی هستید که مشغله زیادی در طول روز دارید و به مسائل زیادی فکر می‌کنید، به شما سفارش می‌کنیم به توصیه کارشناسان فنگ‌شویی درباره شیوه چیدمان اتاق کار دقت کنید.


مجله ایده آل:  اگر در گروه افرادی هستید که مشغله زیادی در طول روز دارید و به مسائل زیادی فکر می‌کنید، به شما سفارش می‌کنیم به توصیه کارشناسان فنگ‌شویی درباره شیوه چیدمان اتاق کار دقت کنید. با کمک این متدها علاوه بر آنکه می‌توانید سلامت فیزیکی و روحی خود را بیشتر کنید، می‌توانید با تمرکز و انرژی بیشتری برای کسب موفقیت گام بردارید.

رنگ مناسب برای اتاق خواب , فنگ شویی اتاق خواب , بهترین ترکیب رنگی برای یک اتاق نشیمن تابستانی

نور طبیعی را دست کم نگیرید

حتی اگر تعداد لامپ‌ها و روشنایی‌های موجود در اتاق کار شما به اندازه باشد باز هم نیاز به نور طبیعی خورشید دارید. همیشه سعی کنید اتاقی را برای کار انتخاب کنید که دست‌کم یک پنجره به سمت بیرون داشته باشد. علاوه بر این برای استفاده از نور آفتاب می‌توانید هر روز صبح به مدت 20 دقیقه پنجره را باز بگذارید و هوای اتاق کارتان را تازه کنید تا اکسیژن کافی برای ادامه روز دراختیار داشته باشید.

این عکس‌ها خستگی‌تان را در می‌کنند

روی میز کارتان عکس‌های لطیف و بامزه از اعضای خانواده یا دوستانتان قرار دهید. تماشا کردن این عکس‌ها و حتی عکس‌هایی از طبیعت، حیوانات بازیگوش و ماجراهای هیجان‌انگیز می‌تواند خستگی را در طول روز از شما دور کند.

چیدمان یک اتاق خواب برای دو فرزند , روانشناسی رنگ‌ها برای دکوراسیون اتاق کودک , رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک

با گیاهان دوست شوید

به شما توصیه می‌کنیم دفتر کار خود را به محیطی با نشاط و شاد تبدیل کرده و از گل‌های آپارتمانی و گلدان‌های طبیعی برای افزایش شادابی اتاق استفاده کنید. این گل‌ها می‌توانند انرژی‌های الکترومغناطیسی کامپیوتر و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی اتاق را خنثی کرده و محیط سالم‌تری را برای شما فراهم کنند.

یک هواپیما برای اتاق‌تان بخرید


یکی از نکاتی که می‌تواند جریان انرژی را در فضای اتاق کار شما زنده نگه دارد، قرار دادن یک شیء دکوری به رنگ قرمز، نارنجی یا بنفش است. به عنوان مثال، می‌توانید یک هواپیمای کوچک یا یک کشتی چوبی قرمز را روی میز یا قفسه کتاب‌هایتان قرار دهید تا از انرژی‌های رنگ قرمز استفاده کنید.

کوه را به اتاق‌تان بیاورید


از آنجا که ممکن است ساعت‌ها در اتاق کارتان مشغول به کار شوید، توصیه می‌کنیم در این اتاق حتما از تابلوهای منظره و چشم‌اندازهای طبیعی استفاده کنید. یکی از بهترین تابلوها برای اتاق کار شما که به تعادل انرژی در این فضا کمک می‌کند و موجب قوت قلب شما در این مکان می‌شود، استفاده از چشم‌اندازی است که کوهی بلند و با استقامت در انتهای  آن قرار گرفته است. استفاده از این منظره در اتاق کار از سوی بسیاری از طراحان توصیه شده است. از طرفی استفاده از تابلویی که در آن رودخانه‌ای روان و خروشان به تصویر درآمده نیز برای اتاق کار بسیار مناسب است. این تابلو انرژی‌های پیشرفت و بهبود در شرایط کاری را به فردی که در این فضا کار می‌کند، القا می‌کند.

نور کم بی‌حوصله‌تان می‌کند


اگر در محیط کارتان باید از مهمانانی پذیرایی کنید، حتما به میزان نور و رنگ آن توجه کنید. شما می‌توانید از لامپ‌ها و روشنایی هایی استفاده کنید که نور سفید و زرد را به طور همزمان تامین کنند. این نور در صورتی که متناسب با فضای اتاق باشد موجب افزایش انرژی شما می‌شود. درحالی‌که نور کم و ضعیف بی‌حوصله‌تان می‌کند.

این فرش را انتخاب نکنید

اگر دوست دارید از یک قالیچه کوچک وسط اتاق کارتان استفاده کنید، باید مراقب باشید که انتخاب‌های محدودی پیش رویتان است. سعی کنید قالیچه را متناسب با دکوراسیون رنگ اتاق و با طراحی ساده و رنگ‌های محدود و ترجیحا تک‌رنگ انتخاب کنید. در غیر این صورت با اتاق کاری شلوغ و مملو از طرح‌های مختلف روبه‌رو خواهید شد که نه تنها زیبایی خاصی ندارد بلکه موجب آشفتگی و عدم آرامش شما حین کار می‌شود.

کاغذ دیواری برای اتاق کودک , بهترین رنگ برای اتاق خواب , بهترین تخت‌ خواب را برای اتاق خواب‌تان انتخاب کنید

بزرگ یا کوچک

کوچک بودن بیش از اندازه میز اتاق کار موجب می‌شود تا فرد احساس جاه‌طلبی و کشف دنیاها و افق‌های وسیع‌تر و خاصیت ریسک‌پذیری را نداشته باشد و از طرفی داشتن میزی بیش از اندازه بزرگ نیز ممکن است حس ناتوانی فرد در پیشبرد اهداف و برنامه‌هایش را به طور ناخودآگاه به او القا کند. توصیه ما به شما این است که این باور را جدی بگیرید و به آن عمل کنید.

میز شلوغ یعنی...

هرگز کاغذها، پرونده‌ها و برگه‌های کاری را روی میز یا قفسه‌ها رها نکنید. به اعتقاد چینی‌ها، بی‌نظمی میز و دفتر کار موجب کند شدن موقعیت‌های شغلی می‌شود و تمرکز افراد را برای کسب موفقیت کاهش می‌دهد.

آینه و اعتمادبه‌نفس


اگر موقعیت اتاق کارتان به گونه‌ای است که مجبورید میزکارتان را طوری در اتاق قرار دهید که پشت به در ورودی بنشینید، در این حالت بهتر است یک آینه مقابل میز کارتان داشته باشید تا بتوانید ورود و خروج افراد را ببینید. این کار اعتمادبه‌نفس و قدرت بیشتری برای مدیریت موقعیت کاری به شما می‌دهد.


ویدیو : فنگ‌شویی برای اتاق کار