"فقط رئیس‌جمهور از زمان اجرای هدفمند‌كردن یارانه‌ها باخبر است" : فارس: فرماندار ...



فارس: فرماندار شاهرود گفت:‌ هیچ‌كس جز شخص رئیس جمهور از زمان دقیق اجرای هدفمند‌ كردن یارانه‌ها با خبر نیست.

 

مهدی بندرآبادی ظهر امروز در جلسه هدفمندكردن یارانه‌ها كه در فرمانداری شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: هیچ‌كس جز شخص رئیس جمهور از زمان دقیق اجرای هدفمند كردن یارانه‌ها با خبر نبوده و كسی هم منكر اینكه این كار باید انجام شود، نیست.

فرماندار شهرستان شاهرود خاطرنشان كرد: این طرح یكی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در اجرای بسته سیاستی تحول اقتصادی است كه سه سال و نیم پیش در دستور كار دولت و مجلس قرار گرفت.

وی ادامه داد: این طرح بعد از مرحله تصویب به مرحله اجرایی رسیده است و هیچ كس هم جز شخص احمدی‌نژاد از زمان دقیق اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها با خبر نیست.

فرماندار شهرستان شاهرود اضافه كرد: این حركت رئیس جمهور نشانه هوش و درایت وی بوده و به دلیل جلوگیری از احتكار و گران‌فروشی است كه احمدی‌نژاد زمان دقیق اجرای این طرح را اعلام نكرده است.

وی همچنین به واریز یارانه‌ها به حساب‌های شماری از مردم اشاره كرد و گفت: همانطور كه شاهد بودیم با اعلام زمان واریز یارانه‌ها به حساب خانواده‌ها، قیمت اجناس مختلف تا حدودی افزایش یافت و از جمله كالاهایی كه دچار تغییر قیمت شد می‌توان به روغن، قند و شكر اشاره كرد.

فرماندار شهرستان شاهرود تصریح كرد: در راستای اجرای این طرح، دستگاه‌های متعدد بسته‌های حمایتی را برای اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌ها تعریف كردند و این دستگاه‌ها تكالیفی را در زمان اجرای این طرح بر عهده دارند كه باید به بهترین شكل آن را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به روحیه احمدی‌نژاد و شناختی كه این مدت از وی به دست آورده‌ایم، به طور یقین كاری در مورد این طرح انجام می‌دهد كه همه را شگفت‌زده خواهد كرد.

بندرآبادی ادامه داد: این طرح به سمت حمایت از نیازمندان واقعی جامعه هدایت می‌شود.

فرماندار شهرستان شاهرود افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بحث نخست كارشان باید اجرای هدفمندكردن یارانه‌ها باشد تا از هرگونه آسیب و خطری به جامعه در راستای اجرای این طرح جلوگیری شود.../فارس