فـال روزانه 91/3/28 :     فـال روزانه  1391/03/28فال روزانه متولدین ماه فروردینخود ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/03/28



فال روزانه متولدین ماه فروردین

خود را عاری از خطا و اشتباه ندانید. شما هم مثل همه افراد نقاط ضعفی دارید که می توانند با توانایی ها یا ایده های دیگران جبران شوند. در عوض نقاط قوت شما نیز می توانند به دیگران کمک کنند. وقتی کسی اشتباهی را به شما گوشزد می کند قبل از اینکه ناراحت شوید به درست بودن یا نبودن صحبت او فکر کنید و اگر حرف او منطقی است بپذیرید. مسافری در راه است که ورود او شما و اعضای خانواده تان را خوشحال می کند.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 9

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

کمی بی حوصله هستید و احساس تنبلی و رخوت می کنید. شکست کوچکی که خورده اید در شما احساس بی انگیزگی و دلسردی به وجود آورده است ولی خوشحال باشید چون اتفاقات غیرمنتظره ای در انتظار شما است. در مورد مسائل مالی امروز با دقت بیشتری عمل کنید چون خطری در کمین شما است. ممکن است راه های جدیدی برای کسب درآمد پیدا کنید یا از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان برسد.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 10

فال روزانه متولدین ماه خرداد

امروز روزی سرشار از هیجان خواهد بود ولی مراقب باشید چون ممکن است چیزی شما را گیج کند یا کسی به شما دروغی بگوید. بنابراین در داوری خود عجله نکنید و قبل از هر تصمیم در مورد همه جوانب کار اطمینان حاصل کنید. بعضی از عادات  از نظر جسمی و روحی به شما آسیب می رسانند. اگرچه ترک این عادت ها به هیچ عنوان آسان نیست، ولی توصیه می شود هرچه زودتر مبارزه با آنها را شروع کنید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه تیر

امروز بی قرار هستید. چیزی هست که دوست دارید اتفاق بیفتد. کاری یا حرفی از شما سر زده است که می تواند واکنش غیرمنتظره دیگران را در پی داشته باشد. فشار کار بر شما زیاد شده و بعضی مشکلات خانوادگی نیز شما را آزار می دهند. مطمئن باشید فقط شما نیستید که دوست دارید زندگیتان تغییر کند ولی چه می شود کرد که بعضی چیزها از کنترل ما خارج هستند. پس ناچار باید برخی چیزها را پذیرفت و با آنها کنار آمد.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه مرداد

ممکن است دوستی شما را غافلگیر کند، یا چیزی از کسی بشنوید و چیز جالبی را کشف کنید. ممکن است یک قرار ملاقات یا جلسه فعلا کنسل شود. در کل امروز بیشتر حول محور مسائل اجتماعی خواهد چرخید و روابط انسانی شما هستند که خوب یا بد بودن امروز را تعیین می کنند. تلاش شما در زمینه ای نتیجه داده است، ولی برای حفظ این نتیجه خوب باید همچنان به تلاش خود ادامه بدهید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 2

فال روزانه متولدین ماه شهریور

رئیس، استاد یا مافوقتان امروز شما را غافلگیر خواهد کرد. احساس می کنید کسی هست که سنگ بر سر راهتان می اندازد یا از پیشرفتتان چندان خوشحال نمی شود. تا زمانی که این شخص در صدد ضربه زدن به شما برنیامده است جای نگرانی نیست ولی به محض آنکه احساس کردید عملکرد شما تحت تاثیر قرار گرفته است باید به طرزی درست و با سیاست واکنش نشان دهید. اعضای خانواده خود را بیش از پیش یاری دهید و هرگز از شرایط آنها غافل نشوید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه مهر

ممکن است برنامه های مسافرتی شما تغییر کنند یا کنسل شوند، در عوض ممکن است مسافرتی ناگهانی و غیرمنتظره برایتان پیش بیاید. نارضایتی خود را در محل کار یا تحصیل بیش از حد پنهان نکنید. از بیان بعضی احساسات منفی خود پرهیز نکنید. ارتباط خود را  با کسی که چندین بار امتحان خود را پس داده و متاسفانه اعتماد شما را سلب کرده است کمتر کنید. هیچ گاه از سر رودربایستی کاری را که به آن مایل نیستید نپذیرید.

رنگ شانس شما: طلایی

عدد شانس شما: 11

فال روزانه متولدین ماه آبان

چیزی غیرمنتظره که به وام، بدهی یا مالکیت مربوط است بر سر راهتان قرار می گیرد. حساب بانکیتان را چک کنید چون احتمالا پولی به حسابتان واریز می شود یا پاداشی دریافت می کنید. مشکلات عاطفی خود را با یک دوست کاملاً مورداعتماد در میان بگذارید و از او کمک بخواهید. رابطه خود را با اعضای خانواده اصلاح کنید. یادتان باشد صمیمی نبودن با بعضی افراد به معنای نادیده گرفتن یا بی احترامی به آنها نیست.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه آذر

امروز رفتار اطرافیان و دوستان نزدیکتان غیرقابل پیش بینی است. ممکن است برنامه هایی را کنسل کنند یا پیشنهاداتی کاملا تازه مطرح کنند. حتی شاید تا حدی سرکش و پرخاشگر به نظر برسند. همچنین این امکان وجود دارد که شما را به شخصی معرفی کنند یا شما را به جایی جدید و جالب ببرند. تنها توصیه ای که برای شما داریم این است که در هر شرایطی با سیاست عمل کنید و قبل از هر تصمیم عواقب آن را در نظر بگیرید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه دی

امروز اتفاق جدیدی روند عادی و همیشگی کارتان را به هم می ریزد. ممکن است با کمبود چیزی روبرو شوید، جلسه ای کنسل شود یا وسیله ای خراب شود.  امروز بعدازظهر حالت سستی و رخوت به سراغتان خواهد آمد. اگر احساس خستگی می کنید حتما به خودتان استراحت بدهید. اگر فکر می کنید که به تنهایی نیاز دارید به پارک بروید و قدم بزنید. اگر منزلتان خلوت است به اتاقی بروید و هر چقدر می خواهید با خود خلوت کنید. به هر حال همه ما گاهی به تنهایی نیاز داریم.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 8

فال روزانه متولدین ماه بهمن

متاسفانه بر خلاف تصور خودتان در بعضی زمینه ها بی سیاست عمل می کنید و بی گدار به آب می زنید. بعضی مشکلاتی که در حال حاضر در زندگی شما وجود دارند و موانعی بر سر راهتان ایجاد کرده اند چیزی نیستند به جز نتیجه مستقیم یا غرمستقیم اشتباهات گذشته خود شما. پس از اشتباهات گذشته درس بگیرید و آنها را به حساب تجربه بگذارید. با کسی که گوش شنوا ندارد و بر عقیده اش پافشاری می کند اصلا وارد بحث نشوید تا آرامشتان حفظ شود.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 11

فال روزانه متولدین ماه اسفند

به هم ریختگی خانه و اتاق روی اعصابتان تاثیر می گذارد پس قبل از هر چیز آنها را مرتب و تمیز کنید. جشن یا مهمانی خوبی در پیش دارید. پول خوبی به دستتان می رسد. خبرهای خوبی در انتظارتان هستند. اعضای خانواده بسیار دوستتان دارند ولی ممکن است راه کمک کردن به شما را ندانند. برای حفظ یا زنده کردن دوستی های گذشته پیش قدم شوید چون به نفعتان خواهد بود. مشکلات کاری را وارد روابط عاطفی یا خانوادگی نکنید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 3

اگر امروز روز تولدتان است

ونوس ویلیامز (بازیکن تنیس) هم متولد امروز است. رویکرد شما به زندگی عمدتا فیزیکی است، و جذابیت ظاهری بسیار زیادی دارید. اگرچه آرام و خونسرد به نظر می رسید ولی در مورد آنچه انجام می دهید بسیار جدی هستید. در مواقع لزوم بسیار خشک و سختگیر می شوید و دیگران را به انجام آنچه که می خواهید متقاعد می کنید.





فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/3/28