فـال روزانه 1391/08/19 :  فـال روزانه  1391/08/19 فال روزانه متولدین فروردینچندین ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/08/19

فال روزانه متولدین فروردین

چندین گزینه پیش روی شما قرار خواهد گرفت اما برای تصمیم گیری عجله نکنید. هریک از این گزینه ها مزایا و معایبی دارند .

پیش بینی روابط شما: گاهی معذرت خواهی یا حتی تشکر از دیگران برای شما سخت است. این غرور را کنار بگذارید تا بتوانید روابط انسانی خود را تقویت کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز استراحت و تفریح اولین اولویت شما خواهد بود و ترجیح می دهید به کار فکر نکنید. هرچند ممکن است گاهی فکر کار به ذهنتان وارد شود و بعضی برنامه ها را مرور کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز اگرچه مشغله زیادی ندارید ولی کمی دچار استرس هستید. اما چیزی که نگرانش هستید شاید اصلا واقعیت نداشته باشد.

پیش بینی روابط شما: روابط انسانی و عاطفی شما فراز و نشیب های زیادی را پشت سر می گذارد اما بالاخره به یک نقطه ثبات خواهید رسید. در این نقطه نوعی آرامش عجیب انتظارتان را می کشد.

پیش بینی شغل شما: برنامه هایی در ذهن دارید که درست و اصولی هستند ولی شاید تلاش شما برای عملی کردنشان کافی نیست. کمی اراده و تلاش خود را بیشتر کنید تا به هدفتان برسید.

فال روزانه متولدین خرداد
در سفری که در پیش دارید اتفاقات خوب و شیرینی انتظارتان را می کشد. با کسانی که ملاقات می کنید که مدت ها آنها را ندیده بودید. اما شاید نتوانید بعضی کارهایی را که برایشان برنامه ریزی کرده بودید انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: شاید حس کنید که رابطه شما با کسی که دوستش دارید وارد مرحله جدید شده است. بعضی احساسات شما از بین رفته و احساسات دیگری جای آنها را گرفته اند.

پیش بینی شغل شما: کمی انعطاف نشان دهید و بر عقایدتان بیش از حد پافشاری نکنید چون دیگران هم به اندازه شما به خودشان حق می دهند.


فال روزانه متولدین تیر

از اینکه کارها آن طور که میخواستید پیش نرفته اند ناراحت و عصبانی نباشید چون هنوز فرصت باقی است. تنها کاری که باید بکنید این است که بر هدف تمرکز کنید و افکار مزاحم را از سرتان بیرون بریزید.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما با بعضی عزیزان با تنش هایی روبرو می شود ولی از آنجایی که آنها را دوست دارید اجازه نمی دهید این تنش ها ادامه پیدا کند . این ویژگی شما همیشه می تواند دوستی هایتان را نجات دهد.

پیش بینی شغل شما: حتما تفریح و کار را در کنار هم قرار دهید چون به هردوی آنها نیاز دارید.

فال روزانه متولدین مرداد امروز چیزهایی را کشف می کنید که دوست دارید از برای همیشه از زندگیتان بیرون بروند. مثلا الگوهای رفتاری قدیمی که به صورت یک عادت درآمده اند.

پیش بینی روابط شما: اینقدر زود در مورد شخصیت دیگران قضاوت نکنید. برای شناخت کامل افراد شرایط زیادی لازم است از جمله زمان کافی و ارتباط نزدیک، اما آیا شما این شرایط را داشته اید؟

پیش بینی شغل شما: تغییراتی در محل کارتان به وجود می آید که به طور غیر مستقیم بر شما تاثیر می گذارد. این تاثیر عمدتا کاری است.

فال روزانه
متولدین شهریور

اگر مشکلی مثل بیماری در خانواده تان وجود دارد، از ته دل از خداوند کمک بخواهید. هرگز تسلیم غم و اندوه نشوید چون اتفاقات خوبی در راه است.

پیش بینی روابط شما: هرگز بیش از اندازه لطف نکنید حتی در حق کسی که دوستش دارید. همه چیز را در حد تعادل نگه دارید تا رابطه ای سالم و طبیعی داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است قرار دادی را فسخ کنید یا از کاری منصرف شوید. همین طور ناچار خواهید بود مدتی در روند کار خود تغییراتی ایجاد کنید.


فال روزانه
متولدین مهر
اخیرا اتفاقات مثبتی در زندگیتان رخ داده است. وقت آزاد بیشتری دارید یا پولی به دستتان رسیده است. اگر از این موقعیت به درستی استفاده کنید دستاوردهای خوبی خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: بعضی از دوستان قدیمی تلاش می کنند تا رابطه خود را با شما حفظ کنند. اما این تلاش اگر دوطرفه نباشد نتیجه ای نخواهد داشت. پس شما هم سهم خود را به درستی ایفا کنید.

پیش بینی شغل شما: از حقتان دفاع کنید. گاهی بهتر است سکوتتان را بشکنید و حقتان را بگیرید.


فال روزانه متولدین آبان

روزی سرشار از هیجان و شادی خواهید داشت. خداوند هدیه ای خاص را برای شما در نظر گرفته است که باید قدر آن را به خوبی بدانید.

پیش بینی روابط شما: کسی را که دوستش دارید در محبت خود غرق نکنید. افراط در هیچ چیزی پسندیده نیست  حتی در محبت به دیگران. مراقب باشید او حس نکند که آزادیش گرفته شده یا دچار محدودیت شده است.

پیش بینی شغل شما: در زمینه های کاری شانس با شما همراه است. شما شرایطی را دارید که خیلی ها آرزویش را دارند و می خواهند آن را داشته باشند.

فال روزانه متولدین آذر
روزی پر از شادی و نشاط در انتظارتان است نگرانی ها و غم ها را دور بریزید و از این اوقات نهایت استفاده را ببرید.

پیش بینی روابط شما: احساساتتان را پنهان نکنید و آنها را با دست و دلبازی با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید. بگذارید بداند که چقدر دوستش دارید و چقدر بودن او برایتان اهمیت دارد.

پیش بینی شغل شما: موفقیت کاری خود را مدیون قدرت تکلم و فن بیان همین طور اعتماد به نفستان هستید. همین رویه را ادامه دهید تا پیروز شوید.

فال روزانه متولدین دی

زندگی را سخت نگیرید و گمان کنید مشکلات و سختی ها فقط برای شما پیش می آید. خدا را شکر کنید چون همیشه در کنارتان بوده است.

پیش بینی روابط شما: شما به تنهایی مسئول کنترل زندگی نیستید بهتر است گاهی سکان را به دست دیگران بدهید و استراحت کنید. دیگران گاهی بیش از اندازه به شما تکیه می کنند.

پیش بینی شغل شما: منتظر هستید تا کاری به ثمر برسد. صبر داشته باشید این کار بالاخره نتیجه می دهد اما نه آنقدر زود که شما توقع دارید.

فال روزانه متولدین بهمن
وقتتان را به بطالت نگذرانید و از لحظه لحظه زندگی استفاده کنید. بعضی موقعیت ها هرگز تکرار نمی شود.

پیش بینی روابط شما: اینقدر نگران قضاوت دیگران نباشید شما به هرحال نمی توانید همه را راضی نگه دارید. دیگران می توانند به راحتی شما را تحت تاثیر قرار دهند طوری که خودتان هم خودتان را زیر سوال ببرید.

پیش بینی شغل شما: اگر دیگران اشتباه خود را نمی پذیرند بیهوده پافشاری نکنید. شما مسئول نجات کسی که علاقه ای به منافع خود ندارد نیستید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روحیه تان بهتر از روزهای گذشته خواهد بود. فرصتی پیدا می کنید که دستی به سر و روی خانه بکشید و آن را تمیز کنید.

پیش بینی روابط شما: اعضای خانواده دوستتان دارند و نگرانتان هستند. سعی کنید با یک زندگی درست و مثبت نگرانی هایشان را برطرف کنید. وقتی آنها به کمک شما نیاز دارند دست یاریتان را به سمتشان دراز کنید.

پیش بینی شغل شما: تغییری اساسی در زندگی کاری خود به وجود آورده اید که در وهله اول کمی ناامیدکننده به نظر می رسد ولی در درازمدت کاملا به نفعتان خواهد بود.


با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 1391/08/19