فردوسی‌پور خطاب به نیروی انتظامی: میزان رای ملت است، نه زور و قدرت : برنامه ...


برنامه 90 که طی سال ها حضور در رسانه ملی سابقه سرشاخ شدن با بسیاری از اهالی ورزش را داشته، این بار به انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی پرداخت. برنامه 90 که طی سال ها حضور در رسانه ملی سابقه سرشاخ شدن با بسیاری از اهالی ورزش را داشته، این بار به انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی پرداخت.

ماجرا از این قرار بود که در حاشیه دیدار مس و استقلال، نیروی انتظامی دست به توقیف دوربین برنامه 90 زد تا عادل فردوسی پور تصمیم بگیرد در برنامه شب گذشته‌اش علت این موضوع را از مسوولان نیروی انتظامی جویا شود.

طبق رویه همیشگی فردوسی پور چند ساعت پیش از آغاز برنامه 90 به تماس با مسوولان نیروی انتظامی کرمان پرداخت و پس از هماهنگی از آنها خواست که زمان پخش برنامه روی خط بیایند و پاسخگوی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه شهید باهنر باشند.

بنا بر گفته های مجری برنامه 90، مسوولان نیروی انتظامی کرمان با درخواست او موافقت کردند، اما زمان پخش برنامه آنها از گفت‌وگو با رسانه ملی خودداری به عمل آوردند.

این اقدام مسوولان نیروی انتظامی واکنش تند فردوسی پور را به همراه داشت؛ تا جایی که وی در برنامه شب گذشته چند بار با استفاده از جملات کنایه آمیز ناراحتی خود را از رفتار نیروی انتظامی نشان داد.

اوج انتقادات مجری برنامه 90 زمانی بود که به فردوسی پور گفته شد به واسطه عدم صحبت مسوولان نیروی انتظامی، تصاویر ضبط شده در کرمان و توقیف دوربین برنامه او پخش نخواهد شد!

پایان بخش اختلافات فردوسی پور و نیروی انتظامی آنجا بود که مجری برنامه 90 از جمله " میزان رای ملت است، نه زور و قدرت" برای خداحافظی از بینندگانش استفاده کرد.

منبع: برنا


ویدیو : فردوسی‌پور خطاب به نیروی انتظامی: میزان رای ملت است، نه زور و قدرت