عکس: گوشی جدید و ارزان قیمت موتورولا : گوشی هوشمند Moto E ساخت موتورولا رسما ...


گوشی هوشمند Moto E ساخت موتورولا رسما در هند رونمایی و عرضه شد. خبرآنلاین: گوشی هوشمند Moto E ساخت موتورولا رسما در هند رونمایی و عرضه شد.

گوشی ارزان قیمت 117 دلاری دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی بوده که به لایه محافظ گوریلا گلس 3 مجهز است. رزولوشن تصویری این گوشی qHD بوده و در هر اینچ 255 پیکسل تعریف شده است.
 
پردازنده دستگاه 1.2 گیگاهرتز سرعت داشته و از نوع دو هسته ای Cortex A7 است. سیستم عامل گوشی اندروید 4.4.2 کیت کت بوده و با یک گیگ رو روی دستگاه و 4 گیگ حافظه داخلی گوشی مقرون به صرفه ای است. اسلات برای اضافه کردن حافظه تا 32 گیگ را دارد. با توجه به حافظه داخلی 4 گیگی و نصب سیستم عامل فقط 2.21 گیگ فضای خالی وجود دارد که نیاز به حافظه جانبی ضروری به نظر می رسد.

امکانات دیگر این گوشی شامل بلوتوث، وای-فای، نسل سوم 3G و جی پی اس و رادیو اف ام است. مزیت بعدی گوشی دو سیم کارته بودن آن است و دوربین 5 مگاپیکسلی و باطری 1980mAh آن را خوب پشتیبانی می کند. وزن گوشی 140 گرم بوده و ابعاد آن 124 در 64 در 12 میلیمتر است.
 
این گوشی هم زمان در هند، برزیل، مکزیک، اسپانیا به قیمت 89 پوند معادل 110 یورو است. در هند قیمت گوشی 6999 روپیه معادل 117 دلار است.

گوشی در سه رنگ اصلی مشکی، لیمویی و آبی فیروزه ای (با سه قاب رنگی متنوع از جمله صورتی و سفید) روانه بازار شده است.

گوشی ارزان‌قیمت جدید هوآوی در راه است , گوشی اندروید ارزان قیمت , گوشی تمام فلزی ارزان قیمت

قیمت گوشی جدید گوگل , قیمت گوشی های ارزان درتهران , گوشی های 4g ارزان قیمت

قیمت گوشی جدید گوگل پیکسل , قیمت گوشی , قیمت روز گوشی

قیمت گوشی موبایل , قیمت گوشی سامسونگ , قیمت گوشی اپل


ویدیو : عکس: گوشی جدید و ارزان قیمت موتورولا