عکس: تقدیر همسر روحانی از «شیار 143» : از عوامل فیلم شیار 143 از جمله نرگس ...


از عوامل فیلم شیار 143 از جمله نرگس آبیار کارگردان، مریلا زارعی بازیگر، محمد حسین قاسمی و ابوذر پور محمدی تهیه‌کنندگان با حضور همسر رئیس جمهور تقدیر شد. خبرگزاری تسنیم: از عوامل فیلم شیار 143 از جمله نرگس آبیار کارگردان، مریلا زارعی بازیگر، محمد حسین قاسمی و ابوذر پور محمدی تهیه‌کنندگان با حضور همسر رئیس جمهور تقدیر شد.

در این مراسم که شامگاه دوشنبه 13 اسفندماه در موسسه هنری فرهنگی سید الشهدا(ع) برگزار شد، جمعی از عوامل فیلم از جمله نرگس آبیار کارگردان، مریلا زارعی بازیگر، محمد حسین قاسمی و ابوذر پور محمدی تهیه‌کنندگان شیار 143 حضور داشتند.

در این مراسم دست اندر کاران فیلم لوح تقدیر و تندیس اهدایی خود را با تشویق حضار از دست همسر رییس جمهور، همسر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مادر شهید ایرج امیری دریافت کردند.

مریلا زارعی اولین کسی بود که از سوی خانوده شهدا و همسر رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت و پس از آنکه به روی سن رفت بر دستان مادر شهید ایرج امیری بوسه زد.

در ادامه مراسم نرگس آبیار پس از دریافت لوح از دستان مادرشهید و همسر رئیس جمهور رو به خانواده شهدا کرد و گفت: خوشحالم که در این جمع حضور دارم و احساس شما را در هنگام پخش فیلم دیدم و وظیفه ماست که از مادران شهدا تقدیر کنیم چون کاری انجام ندادیم که سزاوار این همه تقدیر باشیم.

در این مراسم تابلوی خطاطی مزین به عقیق و فیروزه که از آثار هنری یک جانباز بود، از سوی دانش پژوهان شاهد و ایثارگر به عوامل فیلم «شیار 143» تقدیم شد.

در پایان از ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگان این اثر تقدیر شد.

همسر حسن روحانی , همسر روحانی , همسر حمید معصومی نژاد مترجم روحانی در ایتالیا

نام همسر روحانی , همسر دوم روحانی , روحانی

حسن روحانی , بهترین همسر , همسر یابی

همسر ترامپ , لوح تقدیر , شهرداد روحانی

همسر مهران مدیری , همسر , انوشیروان روحانی

سایت همسر یابی , رضا روحانی , امید روحانی

همسر مهناز افشار , تقدیر نامه , شیار 143


ویدیو : عکس: تقدیر همسر روحانی از «شیار 143»