عکس‌های دردسرساز پرسپولیسی‌ها : عکس هایی که بازیکنان پرسپولیس در اردوی ترکیه ...


عکس هایی که بازیکنان پرسپولیس در اردوی ترکیه گرفته اند و رسانه ای شده می تواند برایشان دردسر درست کند. عصرایران: عکس هایی که بازیکنان پرسپولیس در اردوی ترکیه گرفته اند و رسانه ای شده می تواند برایشان دردسر درست کند. پرسپولیس نزدیک به 10 روز قبل به اردوی تدارکاتی در ترکیه رفت تا برای شروع لیگ به آمادگی کامل برسد.به طور معمول بیشترین دلیل مربیان برای ترتیب دادن چنین اردوهایی ، خارج کردن بازیکنان از فضای ایران و جلوگیری از احتمال بروز حاشیه هاست.سرمربی پرسپولیس هم حتما بدون نظر به این مساله نبوده که اصرار به برگزاری اردوی ترکیه برای بازیکنان شده است. اما اتفاقات رخ داده در این اردو در کنار رشد استفاده از شبکه های اجتماعی بین بازیکنان سبب شده که شاید حاشیه های اردوی ترکیه برای پرسپولیس دردسرساز تر از اردوی داخلی باشد.

دختر پرسپولیسی , دختر پرسپولیسی در ورزشگاه , توقیف لباس پرسپولیسی‌ها در گمرک فرودگاه امام

اولین مشکلی که برای قرمزها می توانست به یک دردسر تبدیل شود ، انتشار عکسی از اردوی این تیم در تشکر از تیم مذاکرات هسته ای بود. همین طور که در عکس می بینید بازیکنان پرسپولیس که دور میزناهار هستند و از وزیر امورخارجه برای به نتیجه رساندن مذاکرات تشکر کرده اند. این عکس شاید حاشیه ای نداشته باشد اما انتشار این عکس در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان سبب شد انتقاداتی از بازیکنان مطرح شود. آنها که در اردوی بلند مدت شرکت کرده بودند شاید بهتر بود که در زمان انتشار عکس کمی دقت می کردند و عکسی از ناهار خوردن روی صفحه شخصی شان نمی گذاشتند. این عکس دردسرهایی نه چندان سنگین برای پرسپولیس درست کرد . هرچند کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این مورد عکس العملی نداشت اما شنیده می شود که تذکری شفاهی به سرپرست تیم داده شده است.

دومین مشکل مربوط به خالکوبی برخی بازیکنان قرمزپوش است. در روزهایی که هنوز یک ماه از انتشار قانون جدید لیگ برتر در مورد خالکوبی نمی گذرد انتشار عکس هایی ازبازیکنان پرسپولیس روی شبکه های اجتماعی و حتی سایت باشگاه سبب شد تماس هایی با اردوی این تیم برقرار شود. فدراسیون فوتبال به تازگی موفق شده نظر فیفا را برای ممنوعیت خالکوبی در لیگ برتر جلب کند و به نظر می رسد که امسال سخت گیری بیشتری در این مورد داشته باشد. انتشار عکس های بازیکنان پرسپولیس در صفحات شخصی و سایت این باشگاه اما خبر می دهد که قرمزها خیلی قانون جدید را جدی نگرفته اند. در این مورد اما به نظر می رسد که کمیته اخلاق فدراسیون از برخی رسانه ها جامانده باشد. رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چند روز قبل در گفت و گو با کاپ در مورد انتشار این عکس ها گفته که :« فعلا به این مساله کاری نداریم تا آینده» اما پس از رد و بدل شدن دیالوگ عکس های بازیکنان دیده شده و دوباره به مسوولان قرمزپوش تذکر داده اند.

علی کریمی من پرسپولیسی نیستم , کیک تولد با تزیین پرسپولیسی , شعرای پرسپولیسی

این در شرایطی است که قرمزها برای مثال در اردوی ترکیه قرار بوده از حاشیه های احتمالی در تهران دور باشند. شاید ادامه این روند سرمربی پرسپولیس را مجبور کند که محدودیت هایی برای استفاده بازیکنان از شبکه های اجتماعی قائل شود.


ویدیو : عکس‌های دردسرساز پرسپولیسی‌ها