شاهکار جهانی معلولان ایران : پرونده کاروان ایران در رقابتهای جهانی فرانسه با ...


پرونده کاروان ایران در رقابتهای جهانی فرانسه با کسب 3 نشان طلا، 2 نقره و 3 برنز به پایان رسید. کاروان اعزامی ایران، با 9 ورزشکار جانباز و معلول و دو ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در این مسابقات حضور یافت. تابناک: پرونده کاروان ایران در رقابتهای جهانی فرانسه با کسب 3 نشان طلا، 2 نقره و 3 برنز به پایان رسید. کاروان اعزامی ایران، با 9 ورزشکار جانباز و معلول و دو ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در این مسابقات حضور یافت.

هشت مدال جهانی برای معلولان ایراندر هشتمین روز از رقابتهای جهانی دو و میدانی معلولان فرانسه جلال خاکزادیه به میدان رفت و با کسب عنوان هشتمی به کار خود پایان داد.

به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، خاکزادیه شب گذشته در ماده پرتاب دیسک، کلاس ادغامی F32/33/34 با 17 ورزشکار دیگر به میدان رفت و با ثبت رکورد 39 متر و 93 سانتی متر در جایگاه هشتم ایستاد.

عناوین اول تا سوم این ماده به ترتیب به نمایندگان الجزایر، چین و عربستان رسید. بدین ترتیب پرونده کاروان ایران در رقابتهای جهانی فرانسه با کسب 3 نشان طلا، 2 نقره و 3 برنز به پایان رسید.

کاروان اعزامی ایران، با 9 ورزشکار جانباز و معلول و دو ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در این مسابقات حضور یافت.

در رقابتهای جهانی فرانسه، 1100 ورزشکار از 99 کشور جهان حضور دارند که رقابتهای آنها در 207 ماده در حال برگزاری است و تا هشتم مردادماه در شهر لیون ادامه پیدا می‌کند.


ویدیو : شاهکار جهانی معلولان ایران