سه خرید گمنام ولی آینده دار دایی : یونس شاكری، محمد عباس‌زاده و مهرداد كفشگری ...


یونس شاكری، محمد عباس‌زاده و مهرداد كفشگری بازیكنانی هستند كه كمتر هواداری از اردوگاه سرخ آنها را می‌شناسد و این روزها خیلی‌ها دوست دارند تا اطلاعات بیشتری از این سه بازیكن داشته باشیم. در روزهای آینده سراغ بازیكنان باتجربه پرسپولیس هم خواهیم رفت. روزنامه هفت صبح: سه خرید علی دایی را كه در میان هواداران غریبه هستند، بهتر بشناسید.

روز گذشته مروری بر كارنامه خریدهای جوان پرسپولیس كه به عنوان سهمیه‌های زیر 23 سال جذب این تیم شده‌اند، داشتیم و ویژگی‌های آنها را زیر ذره‌بین قرار دادیم. حالا بعد از این بد ندیدیم سری هم به سه خرید دیگر دایی كه از لیگ یك و راه‌آهن جذب پرسپولیس شده‌اند، بزنیم و این بار مروری بر ویژگی‌های آنها داشته باشیم. یونس شاكری، محمد عباس‌زاده و مهرداد كفشگری بازیكنانی هستند كه كمتر هواداری از اردوگاه سرخ آنها را می‌شناسد و این روزها خیلی‌ها دوست دارند تا اطلاعات بیشتری از این سه بازیكن داشته باشیم. در روزهای آینده سراغ بازیكنان باتجربه پرسپولیس هم خواهیم رفت.

 مهرداد كفشگری؛ كشف شهریار

هنوز 24 ساعت از حضور دایی در باشگاه پرسپولیس نگذشته بود كه كفشگری با تماس اطرافیان شهریار به دفتر رویانیان رفت و خیلی بی‌سر‌و‌صدا با قراردادی سه ساله قرمزپوش شد. به این ترتیب مهرداد كفشگری كه فصل گذشته در راه‌آهن توپ می‌زد، اولین خرید پرسپولیس دایی لقب گرفت و یك سهمیه لیگ برتری این تیم را سوزاند. در مورد كفشگری باید بدانید كه در دو سال اخیر او بازیكن مورد علاقه دایی بوده است. دو فصل پیش بود كه كفشگری كه در داماش لرستان فوتبال بازی می‌كرد، به تمرینات پیش‌فصل راه‌آهن آمد تا در صورت تایید دایی با این تیم قرارداد ببندد. در همان جلسه اول، دایی كفشگری را تایید كرد تا او خیلی زود راه‌آهنی شود.

خرید سکه طرح آینده , تکذیب خرید ماشین بنز s500 لوکس توسط علی دایی , خرید شارژ ایرانسل

دایی در اولین فصل حضورش در راه‌آهن تنها 382 دقیقه به كفشگری بازی داد و در پست‌های مختلف از او استفاده كرد. در شروع سال دوم كفشگری كماكان نیمكت‌نشین تیم دایی بود اما به یكباره از هفته ششم در پست ‌هافبك دفاعی فیكس شد و در لیگ دوازدهم 2245 دقیقه برای راه‌آهن فوتبال بازی كرد. كفشگری سال گذشته در كنار آشوبی،‌ هافبك دفاعی راه‌آهن در سیستم 2-4-4 بود و در طول فصل انتظارات دایی را برآورده كرد. این بازیكن سال گذشته یك گل زد و یك گل هم ساخت تا مشخص شود در فاز هجومی‌ چندان كارایی ندارد. براساس اطلاعات به دست آمده كفشگری بیشتر در كارهای دفاعی موفق است و در فاز هجومی ‌نمی‌تواند به تیم كمك خاصی كند. این بازیكن كه در حال حاضر 26 سال سن دارد، در تیم‌های ملی زیر 17 سال و زیر 20 سال ایران هم عضویت داشته و بازیكن كم تجربه ای به حساب نمی‌آید.



 محمد عباس‌زاده؛ آقای گل لیگ یك


عباس‌زاده یكی دیگر از خریدهای پرسپولیس بوده كه در بازی‌های تداركاتی پیش فصل به ستاره تیم دایی تبدیل شده است. او در هفت بازی تداركاتی، شش گل برای پرسپولیس زده تا هواداران و كادرفنی حسابی غافلگیر شوند. عباس‌زاده همان بازیكنی است كه به عنوان آقای گل لیگ به پرسپولیس آمده و این طور كه به نظر می‌رسد بد جور نظر دایی را به خود جلب كرده است. او سال گذشته بازیكن نساجی مازندران بوده و با به ثمر رساندن 18 گل در مسابقات لیگ یك آقای گل شده است. او قد بلندی دارد و روی هوا مهاجم فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد.

خرید شارژ همراه اول , بانک آینده , خرید بلیط اتوبوس

در تمرینات اخیر پرسپولیس پرش‌های این بازیكن برای زدن ضربه سر، به مشخصه او تبدیل شده و جالب اینكه از همین الان خیلی از هواداران او را با خود دایی مقایسه می‌كنند. بر خلاف خیلی از مهاجمانی كه تنها روی هوا تخصص دارند، عباس‌زاده روی زمین هم می‌تواند بازی كند و بازی با پایش خیلی ضعیف نیست. در این میان بد نیست به نقل قولی كه چند روزی می‌شود از او در رسانه‌ها منتشر شده هم اشاره داشته باشیم. او در مصاحبه ای عنوان كرده تازه دو سال است فوتبال را شروع كرده و در همین دو سال به لیگ برتر رسیده است. هر چند این اظهارنظر هنوز از سوی خود او تایید نشده اما در صورت حقیقت داشتن  باید دید این مهاجم 26 ساله در سومین سال فوتبال بازی كردنش، چه كارنامه ای را از خود در پرسپولیس به نمایش می‌گذارد.



 یونس شاكری؛ محبوب ژنرال


یونس شاكری در مقایسه با كفشگری و عباس‌زاده، چهره شناخته‌شده‌تری در لیگ برتر به حساب می‌آید. این بازیكن 24 ساله در لیگ برتر برای ابوسلم بازی می‌كرد و مهاجم فیكس این تیم بود. او بعد از سقوط ابومسلم به فجر رفت و بعد از آن بار دیگر به ابومسلم بازگشت. در مورد شاكری باید بدانید او در سال‌های اخیر بازیكن مورد علاقه امیر قلعه‌نویی بوده است. او هم زمانی هم در تراكتورسازی بود و هم زمانی كه به استقلال برگشت، شاكری را می‌خواست.

خرید صندلی کامپیوتر , خرید طرح ترافیک , خرید تردمیل

شاكری حتی سال گذشته برای نیم فصل دوم با استقلال قرارداد رسمی‌ هم امضا كرد اما بعد از تماس خداداد با قلعه‌نویی به ابومسلم بازگشت تا به فوتبالش در لیگ یك ادامه دهد. پست تخصصی شاكری مهاجم نوك بوده و در  این سال‌ها همیشه در این پست بازی كرده است. برخلاف عباس‌زاده، شاكری روی زمین بازیكن بهتری است تا روی هوا و شاید همین مسئله باعث شده دایی او را به خدمت بگیرد.


ویدیو : سه خرید گمنام ولی آینده دار دایی