سه خرید احتمالی چلسی در تابستان : با قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر انگلستان، ...


با قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر انگلستان، ژوزه مورینیو چشمان خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی به بازار نقل و انتقالات دوخته تا با تجدید قوا به استقبال فصل جدید به همراه چلسی بروند. طرفداری: تیم چلسی برای تکرار عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر انگلستان تحت هدایت ژوزه مورینیو، آگاهی کامل دارد که باید بازیکنانی را برای تقویت در نقاط مختلف زمین به خدمت بگیرد. آقای خاص به شبکه BT Sport می گوید:

 من یک مهاجم می خواهم که جانشین اسطوره تیم خود دیدیه دروگبا کنم. ما همچنین به یک مدافع و یک هافبک نیاز داریم تا فضای رقابتی بیشتری را در تیم ایجاد کنیم و خون جدیدی را در رگ ها تیم به جریان بیاندازیم و بازیکنان حاضر در تیم را به چالش خواهیم کشید.

خرید در این 3 پست به ترکیب تیم چلسی خاصیت چرخشی را اضافه می نماید و در جاهایی که در فصل 2014/15 ضعف داشته اند باعث تجدید قوا خواهند شد. ما نگاهی خواهیم داشت به 3 بازیکنی که در این 3 پست به کار چلسی خواهند آمد و می توانند برای آبی های لندن مفید باشند.

رافائل واران

پست: دفاع وسط

باشگاه : رئال مادرید

سن: 22 سال

قیمت احتمالی: 22 میلیون پوند

سامویل اومیتی خرید اولین خرید تابستان بارسلونا , سامویل اومیتی خرید تابستان بارسلونا , خرید شارژ ایرانسل

آیا گزینه دفاعی جذاب تری از رافائل واران در سطح اروپا وجود دارد؟ شاید فروش این بازیکن برای رئال مادرید احمقانه باشد ولی با وجود شهرت این بازیکن سخت است تا شایعات از اطرافش پراکنده شوند و زمانی که صحبت به خدمت گرفتن یک بازیکن از لالیگا می شود چلسی متمول از گزینه های خرید بازیکن خواهد بود. به گفته Metro رافائل واران این هفته حاضر شده به پیشنهاداتی که برایش ارائه می شود گوش دهد. شخصی که مورینیو در این تابستان می خواهد کسی نیست که زمان برای بهبود عملکرد نیاز داشته باشد. کرت زوما و آندریاس کریستینسن بازیکنانی هستند که برای این منظور سرمربی پرتغالی مدنظر دارد. مورینیو یک بازیکن آماده می خواهد و رافائل واران برای او بهترین گزینه است.

نمایه های عملکرد این بازیکن در جوانی می تواند نشان دهنده این باشد که ستاره جوان فرانسوی قابلیت پیشرفت در طول زمان را داراست. همچنین او بازیکنی است که با بازی در بالاترین سطوح فوتبال آشناست و تجربه بازی در جام جهانی و لیگ قهرمانان را دارد. جان تری پایان قراردادش را در پایان فصل آینده می بیند و ژوزه مورینیو باید یک دفاع برای دهه آینده چلسی تهیه کند که جای این بازیکن اسطوره ای را در این تیم پوشش دهد. با این شاید مورینیو بدش نیاید که جان تری را هم حفظ کند. همانطور که دیدیم او پتر چک را نیمکت نشین تیبو کورتوا کرد. برای او چک گذشته بود و کورتوا حال؛ این مسئله برای واران و تری هم می  تواند صادق باشد. شاید دفاع فرانسوی جانشینی برای جان تری نباشد که همانند او بازی کند. کاپیتان انگلیسی چلسی بازی خوانی بسیار عالی در مقابل مهاجمان بزرگ دارد و رافائل واران یک بازیکن بسیار جنگجو است. اگر به مدافعان چلسی در گذشته بخواهیم نگاه کنیم، واران بیشتر شبیه ریکاردو کاروالیو خواهد بود. او بر روی توپ بسیار مسلط است، از نبرد تن به تن نمی ترسد و در کارهای هوایی بسیار موفق است. با اینکه او ورژن نسخه 2.0 جان تری نیست ولی می تواند جانشین خوبی برای وی باشد.


آنتوان گریزمان

پست: هافبک

سن: 24 سال

قیمت احتمالی: 43 میلیون پوند

خرید شارژ همراه اول , خرید بلیط اتوبوس , خرید صندلی کامپیوتر

خروج از پایتپخت اسپانیا و رفتن به کشوری دیگر می تواند خبر بزرگ اتلتیکو مادرید و آنتوان گریزمان باشد. بازیکنی که حدود 40 میلیون پوند و حتی بیشتر قیمتش ارزیابی می شود. این یک مبلغ بسیار بالاست و سران چلسی با آگاهی از این رقم به گفته روزنامه Telegraph در پی به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی هستند. اتلتیکو می تواند با تمام قوا برای حفظ این بازیکن تلاش کند ولی با این وجود رقم جدایی زودهنگام 43 میلیون پوندی این بازیکن می تواند برای آن ها دردسرساز باشد. اگر چلسی این مبلغ را پرداخت کند تنها کسی که می تواند در رابطه با این انتقال تصمیم گیری نماید خود گریزمان خواهد بود. آنتوان گریزمان آن چیزی را که چلسی به آن نیاز دارد به این تیم اضافه خواهد کرد: گل ها. به غیر از دیگو کوستا و ادن هازارد در این فصل بازیکن دیگری نبوده که در جلوی محوطه جریمه حریف خطرناک نشان داده باشد.

زمانی که شما کوستا و هازارد را در فاز هجومی دارید خیالتان راحت است. ولی اگر ژوزه مورینیو باشید و بخواهید به قدرت های خود بیافزایید، بی گمان تعداد کم گلزنان تیم برای شما یک مسئله خواهد بود. تمام تیم هایی که در لیگ قهرمانان قدرت نمایی می کنند در خط حمله خود در تمامی نقاط اشباع از بازیکنان طراز اول هستند. ما مثلث های خط هجومی تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ را به خوبی می شناسیم. در باقی نقاط زمین چلسی با این تیم ها می تواند رقابت کند ولی زمانی که به خط حمله می رسیم می بینیم آبی ها کمی از رقبای بزرگ اروپایی خود عقب هستند. اسکار،ویلیان،فابرگاس و خوان کوادرادو بازیکنان گلزنی نیستند و این یک مسئله است. گریزمان در فصل گذشته 22 گل برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساند و فصل قبل آن در رئال سوسیداد 19 گل به ثمر رسانده بود.

او چهارچوب را به خوبی می شناسد و اگر مورینیو می خواهد در فاز هجومی خط میانی خود گلزنی را افزایش دهد، این بازیکن بسیار برایش مناسب خواهد بود. این بازیکن غیر از گل زدن چیزهای دیگری را برای ارائه نیز دارد. مانند قدرت حفظ توپ او پشت محوطه حریف و چرخاندن بازی، خلق موقعیت و ایجاد پاس گل. اگر او پشت سر کوستا بازی کند می تواند فضای خوبی را برای ویلیان و هازارد در گوشه ها ایجاد کند تا حرکات زهردارتری انجام دهند.


چارلی آوستین

پست: مهاجم

باشگاه: کوئینز پارک رنجرز

سن: 25 سال

قیمت: 15 میلیون پوند

خرید طرح ترافیک , خرید تردمیل , خرید شارژ

بازی چارلی آوستین در تیم های بدون لیگ و رسیدنش به لیگ برتر انگلستان می تواند مثال یک "از فرش به عرش رسیدن" کامل باشد. از سال 2009 که به تیم سویندون در ساندی لیگ 1 پیوست تا رسیدن به سطح اول فوتبال فقط 5 سال نیاز بود. او نه تنها تمام کننده خوبی است، بلکه او قدرت شکست فرم معمول بازی را دارد. کوئینز پارک رنجرز با زدن 42 گل که تقریبا نصف آن ها را چارلی آوستین زده بود(18 گل) با مقام آخر به دسته پایین سقوط کرد. این نکته که این اولین فصل حضور آوستین بین بازیکنان طراز اول است بسیار حیرت آور است. او در آکادمی های غرور آور رشد پیدا نکرده و کسی در راهش کمک حال وی نبوده. او نمونه یک انسان کوشا و تلاشگر است.

این خصلتی است که ژوزه مورینیو بسیار می پسندد و عجیب نیست که چلسی تنها تیمی بود که در انتهای این هفته به این مهاجم نوظهور انگلیسی لینک شد. به گزارش Telegraph حال که بحث انتقال فالکائو به چلسی در هاله ای از ابهام است، سران چلسی می خواهند آوستین را به خدمت بگیرند. چرا که نه؟ با حضور دیگو کوستا مهاجم توانمند اسپانیایی مورینیو نمی خواهد بازیکنی را برای جانشینی وی بخرد و تنها می خواهد به گفته خود کمی رقابت در تیم افزایش دهد. نام های بزرگی چون فالکائو مشکل آفرین هستند. نه به خاطر رفتار یا حرفه ای گری، بلکه فالکائو می داند باید جایی باشد که هر هفته بتواند بازی کند. فالکائو با گذراندن فصل سخت در اولدترافورد می داند که نمی خواهد به باشگاهی برود که باز هم نیمکت نشین بشود. شاید آوستین بازیکنی در حدود فالکائو نباشد ولی 18 گلی که در این فصل به ثمر رساند نیز نشان داد زیاد هم از یک بازیکن کلاس جهانی دور نیست. او می تواند گلزنی کند و یک تهدید برای مدافعانی است که دوست ندارند رو به روی او بازی کنند. برای وی هم این یک انتقال خوب خواهد بود. اهمیتی ندارد که او در گزینه های دوم و سوم بعد از کوستا باشد چرا که زمان بازی که او در چلسی پیدا می کند می تواند سازنده آینده ورزشی اش باشد و دیگر مجبور نخواهد بود در دسته های پایین تر توپ بزند. نکته خوب دیگری که راجع به این بازیکن وجود دارد این است که وی انگلیسی است و این می تواند وزنه مهمی در تیم ژوزه مورینیو باشد.


ویدیو : سه خرید احتمالی چلسی در تابستان