سلنا گومز دل بروکلین بکهام را شکست! : بروکلین بکهام، پسر دیوید بکهام فوتبالیست ...


بروکلین بکهام، پسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور بریتانیایی، از این که در ملا عام علاقه اش را به سلنا گومز بیان کند، هراسی ندارد. اما او پس از بیان عشق اش با شکست مواجه شد.



پادشا: بروکلین بکهام، پسر دیوید بکهام فوتبالیست مشهور بریتانیایی، از این که در ملا عام علاقه اش را به سلنا گومز بیان کند، هراسی ندارد. اما او پس از بیان عشق اش با شکست مواجه شد.

سلنا گومز , سکس سلنا گومز , بیوگرافی سلنا گومز

علی رغم رابطه بروکلین بکهام با کلویی مورتز هنرپیشه نوجوان آمریکایی، او عاشق سلنا گومز شده است. او در این مورد با تمام دوستان اش نیز صحبت کرده و فکر می کند که سلنا جذاب ترین زن روی زمین است!

عکس سلنا گومز , آدرس پیج اینستاگرام سلنا گومز , عکس های سلنا گومز

بروکلین از سلنا خواسته که به تمام این ناراحتی ها و رنج ها پایان و به خواسته او پاسخ مثبت دهد، به خصوص وقتی رابطه اش با کلویی نیز بهم خورده است.

بروکلین بکهام , خانه سلنا گومز , اینستاگرام سلنا گومز

بروکلین حتی زمانی که با کلویی قرار ملاقات می گذاشت، دلش پیش سلنا گیر کرده بود و این یکی از دلایل بهم خوردن رابطه آنها بود.

بیماری سلنا گومز , لباس های سلنا گومز , دکوراسیون منزل سلنا گومز

همچنان که بروکلین برای ملاقات با سلنا تلاش می کند، سلنا گفته که هنوز هم در دام جاستین بیبر اسیر است.

جوراب سلنا گومز , تصاویر لخت سلنا گومز , کیف مدرسه با طرح سلنا گومز

اما چرا سلنا دل بروکلین را شکست؟

سلنا می گوید: «بروکلین خیلی جذاب است اما برای من بسیار جوان است و سن اش به من نمی خورد. شاید در چند سال دیگر همه چیز تغییر کند اما در حال حاضر او برای من تنها مانند یک دوست معمولی است.» و همین جمله دل بروکلین را شکست.


ویدیو : سلنا گومز دل بروکلین بکهام را شکست!