سلمان خان «روانی» سینمای هند می شود : سلمان خان بازیگر مسلمان سینمای هند، بازی ...


سلمان خان بازیگر مسلمان سینمای هند، بازی در اکشن ماجراجویانه «روانی» را شروع کرد. این فیلم برای نمایش عمومی در روزهای پایانی سال جاری میلادی آماده خواهد شد. روزنامه تماشا: سلمان خان بازیگر مسلمان سینمای هند، بازی در اکشن ماجراجویانه «روانی» را شروع کرد. این فیلم برای نمایش عمومی در روزهای پایانی سال جاری میلادی آماده خواهد شد.

سهیل خان برادر جوانتر سلمان خان کارگردانی این فیلم را به عهده دارد و هنوز کسی اطلاعی از خط اصلی قصه آن ندارد. سلمان خان که «روانی» را با همکاری برادر تهیه کننده خود اربازخان در شرکت فیلمسازی خانوادگی خود تهیه می کند، گفته است تا زمان اکران عمومی فیلم قصد افشای خط اصلی قصه آن را ندارد.

محمد بن سلمان , سلمان خان , سلمان فارسی

تولید «روانی» در سکوت کامل خبری آغاز شده و خبرنگاران رسانه های گروهی، حق ورود به لوکیشن های فیلمبرداری آن را ندارند. تنها نکته ای که در کنار اعلام اسامی بازیگران فیلم برای رسانه های گروهی آشکار شده، زمان دقیق اکران عمومی آن (22 نوامبر 2013) است.

سهیل خان که «روانی» را بر اساس فیلمنامه ای از خودش کارگردانی می کند، قبل از این فیلم های «ارباز» «سلام برادر» و «پیار کیا تو دارنا کیا» را با بازی سلمان خان ساخته است.

وی در سال 2002 به عنوان بازیگر نقش های اکشن و رزمی وارد سینمای هند شد، ولی خیلی زود به جمع فیلمسازان کشورش پیوست. فیلم هایی که او در مقام بازیگر بازی کرد، موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینماها کسب نکردند.


ویدیو : سلمان خان «روانی» سینمای هند می شود