سقوط دوباره هواپیمای پوریا پورسرخ و فرزاد حسنی+عکس : سقوط دوباره هواپیمای پوریا ...



پوریا پورسرخ , فرزاد حسنی , اینستاگرام پوریا پورسرخ

سقوط دوباره هواپیمای پوریا پورسرخ و فرزاد حسنی+عکس

در ادامه روند تبدیل سریال‌های تلویزیونی به تله فیلم، نسخه تله فیلم سریال «مسیر انحرافی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل جمعه 31 خردادماه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش شبکه ایران،‌ شبکه سه سیما که هفته گذشته دو سریال مناسبتی «دست بالای دست » و «خداحافظ بچه» را در قالب فیلم تلویزیونی روانه آنتن کرده بود جمعه هفته جاری نیز قرار است نسخه تله فیلم شده سریال طنز «مسیر انحرافی» را پخش کند.

تصاویر سقوط هواپیمای مسافری در رودخانه , سقوط هواپیمای برزیلی , بیوگرافی پوریا پورسرخ

بهرنگ توفیقی سال گذشته سریال مسیر انحرافی را با حضور شقایق دهقان، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، مجید واشقانی، کمند امیرسلیمانی، اکرم محمدی، ساعد هدایتی و...کارگردانی کرد و حال بعد از گذشت حدود یک سال قرار است بییندگان این شبکه در ساعت 19 روز جمعه(31 خردادماه) شاهد پخش این سریال در قالب فیلم تلویزیونی باشند.

در خلاصه داستان مسیر انحرافی به نویسندگی زامیاد سعدوندیان آمده: در یک جزیره ناشناخته، دانشمندی قصد دارد یکی از هواپیماهای ایرانی را که سرنشینان آن تعدادی از نخبگان هستند به سوی آنجا کشانده و با آزمایش های متعدد روی آنان به مقاصد خود دست یابد. در این حین، هواپیمای مسافر بری که از ایران به مقصد آفریقای جنوبی پرواز می کند، به شکل کاملا اتفاقی در مسیر جزیره قرار می گیرد و ... .

شبکه ایران

 

 

 

 


ویدیو : سقوط دوباره هواپیمای پوریا پورسرخ و فرزاد حسنی+عکس