ساندویچ های کوچولوی براونی و بستنی : اگر می خواهید دسری متفاوت امتحان کنید ...


اگر می خواهید دسری متفاوت امتحان کنید یا برای مهمانان خود دسر خوشمزه ای تهیه کنید، کمی خلاقیت به خرج دهید و بستنی و براونی را یکجا جمع کنید و به ترتیبی که در زیر شرح داده شده، آن را درست کنید و جلوی مهمان بگذارید.      
پادشا :  ماده اصلی براونی این دسر خوشمزه، خرما است. اگر می خواهید دسری متفاوت امتحان کنید یا برای مهمانان خود دسر خوشمزه ای تهیه کنید، کمی خلاقیت به خرج دهید و بستنی و براونی را یکجا جمع کنید و به ترتیبی که در زیر شرح داده شده، آن را درست کنید و جلوی مهمان بگذارید. مقادیر زیر 4 عدد ساندویچ کوچک می دهد، بنابراین در صورت لزوم می توانید آنها را دوبرابر کنید.

مواد لازم:

•    2 فنجان گردو

•    نیم فنجان پودر کاکائو

•    8 عدد خرما

•    کمی نمک

•    بستنی وانیلی (خانگی یا حاضری حدوداً 1 فنجان)

روش تهیه:

1. در کاسه مخلوط کن، 2 فنجان گردو، نیم فنجان پودر کاکائو و کمی نمک بریزید.

2. هسته های خرماها را جدا کنید. مخلوط کن را روشن کنید و خرماها را یکی یکی به مخلوط اضافه کنید تا در نهایت خمیر یکنواختی بدست آید.

3. روی سینی کاغذ روغنی بکشید. این مخلوط را روی کاغذ روغنی بریزید و فشار داده و پهن کنید تا ضخامت آن به نیم سانت برسد. سپس با قالب دایره ای، دایره هایی به قطر 5 یا 6 سانتیمتر ببرید. از مواد اضافی می توانید برای قالب زدن دایره های بیشتر استفاده کنید. سپس دایره ها را روی سینی بگذارید و سینی را در فریزر بگذارید تا حدود نیم تا یک ساعت بماند و بیسکویت ها سفت شوند.

4. حالا سینی را از فریزر درآورید و روی هر بیسکویت بستنی وانیلی بمالید و بیسکویت دیگری روی آن قرار دهید. دوباره آنها را در فریزر قرار دهید تا کاملاً سفت و آماده سرو کردن شوند.

طرزتهیه ساندویچ بستنی , بستنی , ساندویچ

ساندویچ ساز , ژله بستنی , بستنی سنتی

ساندویچ مرغ , طرز تهیه بستنی , کاردستی با چوب بستنی


ویدیو : ساندویچ های کوچولوی براونی و بستنی