ساندرا بولاک و خیانت های شوهرش : ساندرا بولاک اعتراف می کند که از بی وفایی ...


ساندرا بولاک اعتراف می کند که از بی وفایی شوهر سابقش، جسی جیمز، فوق العاده غافلگیر شد.بولاک، ستاره فیلم "گرانش" (Gravity)، که حالا پسر سه ساله ای به نام "لوئی" دارد، اعتراف می کند که مدت زیادی طول کشید تا خیانت های متعدد شوهرش فراموش کند.



پادشا: ساندرا بولاک اعتراف می کند که از بی وفایی شوهر سابقش، جسی جیمز، فوق العاده غافلگیر شد. بولاک، ستاره فیلم "گرانش" (Gravity)، که حالا پسر سه ساله ای به نام "لوئی" دارد، اعتراف می کند که مدت زیادی طول کشید تا خیانت های متعدد شوهرش فراموش کند.

ساندرا بولاک , حکم اسلام برای خیانت زن به شوهرش علت , ساندرا بولاک فیلمها

به گزارش پادشا، او که مدت کوتاهی بعد از جدایی از شوهرش، در سال 2010 لوئی را به فرزندی پذیرفت، در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی Daily Mirror می گوید: «روی زمین نشسته بودم و قلبم شکسته بود. نمی دونستم دیگه چطور می تونم روی پاهام بایستم. فقط گذاشتم ازش زمان بگذره. وقتی وسط این قضیه هستید فکر می کنید نمی گذره، ولی می گذره. من خیلی خوش شانسم که چیزایی رو که الان دارم، دارم. من یه بچه زیبا دارم و دوستان و خانواده ای دارم که دوستشون دارم.»

ساندرا بولاک جسی جیمز , ساندرا بولاک و همسرش , این زن به شوهرش خیانت کرد

ازدواج ساندرا با جسی جیمز، غول دنیای موتورسیکلت سازی، دو سال پس از آنکه خبر خیانت او با چندین زن فاش شد، پایان یافت. ساندرا بولاک، هنرپیشه برنده جایزه اسکار، دیدگاهش تازه اش به زندگی را مدیون لوئی، پسرش، می داند. او می گوید: «من بدون بچه هم خوب بودم، ولی وقتی بچه دار میشید، همه چیز رو بررسی می کند و دور و بر بچه های دیگه هستید و انگار دنیا و چیزهای دیگه رو بهتر می بینید. حالا دیگه من همه چی رو از چشم های اون می بینم.

ساندرا بولاک قد , دلایل خیانت زن متاهل به شوهرش چیست؟ , عکس ساندرا بولاک و همسرش و فرزندش

من قبل از این سه سال، انگار بیرون نرفته بودم و خیلی چیزارو ندیده بودم و کاری نکرده بودم. من حالا دیگه بهترین زندگی رو دارم، چون از هر لحظه بودن با این موجود دوست داشتنی لذت می برم. دارم یاد می گیرم که چطور با اون خوش بگذرونم... من هر چیزیو که میخوام دارم و هیچ چیز نمی تونست از این شیرین تر، بهتر و رضایت بخش تر باشه.»


ویدیو : ساندرا بولاک و خیانت های شوهرش