سامسونگ با Galaxy Core Plus متحول شد؟ : در ادامه مطلب، در مورد گوشی هوشمند ...


در ادامه مطلب، در مورد گوشی هوشمند گلکسی Core Plus بیشتر توضیح داده‌ایم. با ما همراه باشید.      
پادشا: سامسونگ گلکسی Core Plus تازه‌واردی از دیار کره است که با صفحه‌نمایش 4.3 اینچ و امکانات ابتدایی متولد شده است. Core Plus با نیت پیشی گرفتن از رقبای خود و نشستن در صدر پرفروش‌ها در محدوده قیمتی پایین و امکانات خوب، پا به دنیای فناوری گذاشته است. این هوشمند، پردازنده 1.2 گیگاهرتز  Broadcom و 768 مگابایت رم دارد. این پردازنده برای این خانواده‌ها که در سطح پایین امکانات قرار دارند، بسیار هم خوب است و کاربر می‌تواند بازی‌هایی همچون Asphalt 8 را در آن اجرا و بازی کند.

در ادامه مطلب، در مورد گوشی هوشمند گلکسی Core Plus بیشتر توضیح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

طراحی


از نظر ظاهری و طراحی، گلکسی Core Plus هیچ ویژگی خاصی ندارد که آن را از دیگر رقبا و گوشی‌های هوشمند  مجزا کند. همچون دیگر گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ، بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات دارد که با قاب فلزی در جای خود محکم شده و همه بخش جلوی گوشی را صفحه‌نمایش شیشه‌ای تشکیل داده است.

سامسونگ galaxy note 7 , کد فلش کردن گوشی سامسونگ galaxy , سامسونگ مدل galaxy c9 pro

در پایین صفحه‌نمایش نیز کلیدهای همیشگی خانه، بازگشت و منو قرار دارند که استفاده از برنامه‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کنند.

galaxy note 7 , samsung galaxy s4 , galaxy s4

گلکسی Core Plus از نظر اندازه بسیار مناسب به نظر می‌رسد و به‌راحتی در هر جیبی جا می‌شود. ضخامت دستگاه نیز کمتر از یک سانتی‌متر و حدود 9.4 سانتی‌متر است. وزن دستگاه نیز حدود 132 گرم است که خیلی خوب در دست می‌نشیند و استفاده آن با یک دست برای کاربر آسان خواهد بود.

samsung galaxy j2 , سامسونگ , galaxy j2

تناسب نمایشگر و پلاستیک اطراف آن عالی است و دست فضای کافی برای نگه‌داشتن دستگاه را دارد.

صفحه‌نمایش


گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Core Plus، با صفحه‌نمایش AMOLED از نوع TFT LCD عرضه شده است. این نمایشگر 3/4  اینچ اندازه دارد. رزولوشن آن نیز  WVGA و 480×800 پیکسل است. از تراکم تصویر نیز باید بدانید 217 پیکسل در هر اینچ دارد. شاید این اعداد خیلی پایین و ضعیف به نظر برسند اما تصاویر در نمایشگر خوانا هستند و شما کیفیت خیلی بدی را شاهد نخواهید بود.

متاسفانه، این موبایل حسگر نوری ندارد و کاربر مجبور است در هر موقعیتی که قرار می‌گیرد خودش نور صفحه را به صورت دستی تنظیم کند.

گوشی سامسونگ , تلویزیون سامسونگ , قیمت گوشی سامسونگ

رابط کاربری و قابلیت‌ها

گوشی هوشمند گلکسی Core Plus سامسونگ، با سیستم‌عامل نسخه 4.2.2 (آب‌نبات ژله‌ای) و رابط‌کاربری TouchWiz عرضه شده است. باید توجه داشته باشید این جدیدترین نسخه Nature UX 2.0 نرم‌افزار سامسونگ است و از نظر ظاهری تغییرات بسیار خوبی داشته است.

البته این نسخه، نمونه مجهز به همه ویژگی‌ها و قابلیت‌های سفت‌افزار کارخانه نیست. اما ویژگی‌های جالبی همچون  گزینه Driving دارد که همه تماس‌ها و اعلاناتی که به گوشی می‌رسد را با صدای بلند برای کاربر می‌خواند. یا باید به گزینه Smart اشاره کنیم که هنگامی که کاربر به نمایشگر نگاه می‌کند،  آن را در بهترین حالت حالت و کیفیت نگه می‌دارد. همچنین باید به اپلیکیشن‌های دیگری همچون ChatON، Memo و دیگر اپلیکیشن‌های سامسونگ اشاره کرد.

پردازنده و حافظه


از نظر سخت‌افزاری باید بدانید گوشی هوشمند گلکسی Core Plus، پردازنده 1.2 گیگاهرتز  Broadcom دارد. پردازنده گرافیکی آن VideoCore IV دارد که مشابه Mali-400 کمپانی ARM است.

از نظر حافظه، این گوشی 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته جای شکرش باقی است که از کارت حافظه خارجی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. نکته جالبی که باید در اینجا  اشاره کنیم این است که  Galaxy Core اصلی، یک گیگابایت رم داشت اما نسخه Plus که پس از آن عرضه شده است، رم کمتری دارد.

اینترنت و اتصالات

گلکسی Core Plus، به صورت پیش‌فرض و داخلی هر دو مرورگر کروم و سامسونگ را در خود دارد. از نظر اتصالات نیز، این گوشی بسیار خوب ظاهر شده است. وای‌فای 802.11b/g/n، بلوتوث، A-GPS، 3G HSPA+ با سرعت 21 مگابیت در هر ثانیه از جمله اتصالات این گوشی رده پایین هستند. از همه آنها مهمتر باید گفت تراشه NFC و قابلیت Wi-Fi Direct نیز دارد.

سامسونگ s7 , تبلت سامسونگ , یخچال سامسونگ

دوربین

دوربین 5 مگاپیکسل چیزی است که در پشت گوشی هوشمند گلکسی Core Plus سامسونگ می‌توانید پیدا کنید. این دوربین فلاش LED نیز دارد که در موقعیت‌های کم‌نور و تاریک بسیار به داد کاربر می‌رسد. در جلوی گوشی نیز یک دوربین کوچک با کیفیت 0.3 مگاپیکسلی با رزولوشن VGA نشسته است.

نرم‌افزار دوربین امکانات خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و رضایت او را جلب می‌کند. جالب است که این دوربین تنظیمات دستی نیز دارد و شما می‌توانید در محیط‌های مختلف تنظیمات دلخواه خود را اعمال و عکس‌های موردنظرتان را ثبت کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ , نوت 7 سامسونگ , سامسونگ j5

چند رسانه‌ای

صفحه نمایش 3/4  اینچ گوشی هوشمند گلکسی Core Plus، خیلی برای تماشای فیلم و عکس و ویدئو مناسب به نظر نمی‌رسد اما تجربه بدی هم نیست. با افقی کردن گوشی می‌توانید تصاویر را واضح ببینید. عکس‌ها نیز در حالت افقی بزرگ‌تر و با جزئیات بیشتر دیده می‌شوند. اپلیکیشن‌های داخلی چندرسانه‌ای همچون ویدئو و موزیک‌پلیر نیز امکانات قابل قبولی به کاربر ارائه می‌دهند.

باتری

سامسونگ برای این گوشی رده پایین خود یک باتری 1800 میلی آمپرساعتی Li-ion در نظر گرفته است. این باتری حدود 9 ساعت استفاده برای مکالمه دایم با روشن بودن  3G را پشتیبانی می‌کند. همچنین در حالت آماده‌باش حدود 320 ساعت استفاده را پاسخ‌‌گو است. با پخش ویدئو نیز، به ادعای خود سامسونگ حدود 8 ساعت و 40 دقیقه دوام دارد.

موبایل سامسونگ , سامسونگ a5 , شارژر سامسونگ

انتظاراتی که از این گوشی داریم

سامسونگ با معرفی گلکسی Core Plus، قدم در راه جدیدی گذاشته است. سامسونگ همیشه عادت‌های همیشگی خود را تکرار می‌کند و کمتر نوآوری را در میان محصولات آن می‌توان دید. اما گویا قرار است امسال متحول شود و کارهایی انجام دهد که قبلا نمی‌کرده است.

لوازم خانگی سامسونگ , دوربین مداربسته سامسونگ , گوشی سامسونگ j5

البته، گوشی هوشمند Core Plus سامسونگ از نظر امکانات و سخت‌افزار واقعا آب رفته است و حتی نسبت به نسخه اصلی خود نیز پسرفت داشته است. شاید نباید این گوشی را پایه‌گذار تحولات سامسونگ اعلام کرد. اما در برخی موارد و با داشتن برخی امکانات  از نسخه‌های پیش از خود بسیار بهتر ظاهر شده است.


ویدیو : سامسونگ با Galaxy Core Plus متحول شد؟